Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Susanne schreef:Ja toevallig afgelopen week nog eens wezen kijken. De positieve punten vind ik nog steeds erg positief haha, maar er zijn wat kleine dingetjes dus ik ben er nog niet helemaal over uit wat handig is. Ga er nog eens rustig over na denken.
Oja iemand vroeg nog naar mijn insectenbeet, dat is helaas nog steeds zo groot. Wel wat minder rood en warm maar het wil nog niet erg minderen.
Susanne schreef:Agossie arme PepperWel fijn dat hij goed aan het herstellen is! Ga je uiteindelijk mennen met hem?
Mira, daar ben ik woensdag geweest. Ik heb medicatie mee en als dat op was, en de plek nog niet over was moest ik terug.
Susanne schreef:Wat een mooie combi zo! Super chique! Veel plezier er mee Eline
Je tuig is dezelfde combi als mijne haha, Ideal eurotech met een Zilco deluxe schoftjeZo op het oog, mag je borst nog wel een stukje omhoog.
Susanne schreef:Bedoel je hoe ik ze vast heb aan het einde? Ik heb de staalkabel door de voetsteun en daarna komt past de strenggesp bij mij. Anders zat hij steeds tegen mijn benen aan en dat vond ik super irritant. Aan het einde van de staalkabel heb ik een panieksluiting en die zit aan de strenggesp vast. Is deze foto duidelijk? Anders moet ik er morgen even eentje maken op stal.
[ [url=m/d1loDu.png]Afbeelding[/url] ]
[Edit] Ik heb er wel kleinere panieksluitingen op dan jij zie ik, anders werd het geheel in combinatie met die gesp nogal zwaar en trok het de strengen en staalkabel naar beneden. Tip voor kleine panieksluitingen: een zeilsport winkel. Dingen kosten daar nog geen €5 per stuk en in tig maten verkrijgbaar. Gewicht wat ze aan kunnen staat er op. Maar zodra er paard bij staat kosten exact dezelfde ineens €25