mijn rat lag vandaag dood in de kooi. nog naar hem gekeken hij had zijn ogen open en ademende niet. dus ik naar beneden gegaan want durfde hem zelf de kooi niet uit te halen. maar mijn moeder was aan de telefoon toen ben ik weer naar boven gegaan en toen zat die 'doodde' rat gewoon te drinken! ik snap er echt helemaal niks van want hij ademde 100% niet heb zelf nog aan hem gezeten en zijn ogen stonden wagenwijd open. maar hij gedraagt zich nu verder gewoon normaal eet en drink dus misschien is hij uit de dood opgestaan, haha.
hey hoe komt het dat je duizelig bent? duizeligheid heeft niet zozeer met je suikers te maken, alleen raar in je hoofd worden, misselijk etc. heb je je hoofd gestoten ofzo? als je duizelig bent; vooral geen plotselingen bewegingen maken. goede ventilatie, frisse lucht! rustig aan doen, en geen fel licht etc. net alsof je een hersenschudding hebt, heb je die wel eens gehad?
nee ik ga me nu omkleden :p Lekker poetsen, een flink eind wandelen (wat heerlijk he, dit weertje!) misschien een beetje vd'en. en knuffelen en grazen enzo.
haha. iemand nog ideetjes wat ik met [naam], funny en [naam] kan gaan doen? de meisjes van lieve zijn er en we mogen op lieve rijden (ik en [naam] (6) ) en er is een stagiaire ofzo.. nog nooit gezien
Lieve is een shetlander die bij Sanne staat.. dat is degene waar de pony's nu staan Zoals je wel hebt kunnen lezen hebben er meisjes op [naam] en funny gereden, dat zijn de baasjes van lieve zegmaar... en stagiaire... sanne werkt op een school en een leerling komt bij haar opdrachten maken en alles bij de paarden doen enzo hopen dat ze van p&f afblijft