Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jelleee schreef:Die kreeft is gaaf mooie kleur!! En fijn dat je t halster hebt ontvangen. Was die niet voor je Welsh bedoeld?
Foto's Ayla!
Sorry ik ga helaas niet naar de clinicdag anders hadden we je best op kunnen pikken..
lobkew schreef:Jeetje wat asociaal zeg mirijam... Sommige automobilisten echt ....
Ik heb heel veel zin in de clinicdag charlotte! Moet dit keer niet vergeten jou even aan te spreken, dat was ik op de zomershow door alle drukte vergeten.
Fennadev, vervelend zulke lange vacht... scheren bij veulens ben ik niet zo'n fan van maar als het nodig is dan is het nodig. Je kunt de maat van borst tot kont opmeten en dan heb je de onderlengte. Ik zou nu geschoren iets op leggen van 400-500 gram (kunnen ook 2 dekens zijn).
Ik heb vandaag mn laatste dagje bij de V&D. Dinsdag gaat het dicht tenzij er een doorstart komt. Vindt het heel jammer. Hele leuke tijd gehad en super mensen leren kennen. Die ga ik nog wel zien denk ik maar ik denk dat het ergens anders erg gaat tegenvallen kwa sfeer,die was hier gewoon top, ook met leidinggevende etc. Dus mochten mensen nog leuke bedrijven weten om te soliciteren...