Ulfeino schreef:Antheman: leuke Fjord. Misschien een domme vraag, maar wat is de bedoeling van de eco roosters, lees ergens dat het voor versteviging van de ondergrond is, wat komt hier bovenop bij jullie?
Eerst is er graszaad gezaaid, daarop de roosters. Omdat alles gefreesd en omgewoeld is, moeten de roosters inzakken. Dan gaat t idd om versteviging. Het is hier nat. Waar de roosters liggen, maak ik een pad, of zoals we t nu noemen, een track

Isapaardje schreef:Antheman ... gefeliciteerd met de nieuwe aankoop. Ga je wat met het fjordje doen, of gewoon zomaar om erbij te hebben? En wat een werk daar bij je ... waarom is dat? Rijbak of gewoon drogere bodem of zo?
Uiteraard! Charly heb ik voor de lessen gekocht. Gisteren alles weer alleen gedaan en het sturen ging heel erg goed, net als halthouden. Hij is heel cool en vriendelijk. Fijn karakter. Daar ga ik een gouden pony aan hebben. Maar eerst even zelf inrijden en de spanningen eruit halen.
Mijn rijbak staat niet op de foto. Die ligt links. Zie hierboven verder voor je vragen