Ik hou niet zo van zwarte poonies, is mij iets te gewoon (vos netzo, maargoed daarmee ben ik bevooroordeeld ), maar ik vind Zep wel een hele mooie zwarte!
zo ben weer helemaal bij gelezen , had het druk de laatste dagen geen zin in de computer maar er zijn super leuke fotos voorbij gekomen, vooral die van sunny vond ik erg mooi !!
Op de blauwe staat Stadsboerderij de vosheuvel en op de gele haar naam xD
MissRoxyy
Geplaatst: 10-04-10 21:52
DeEiken schreef:
Ik hou niet zo van zwarte poonies, is mij iets te gewoon (vos netzo, maargoed daarmee ben ik bevooroordeeld ), maar ik vind Zep wel een hele mooie zwarte!
Hier hetzelfde! Zijn er maar weinig die ik echt mooi vind Mooi beestje!
Rhine_
Geplaatst: 11-04-10 08:43
Ik ben gisteren mijn nieuwe marathon wagen gaan halen en we hebben meteen een ritje gemaakt . Dat ging super!
goedemorgen ! nieuw marathon wagen super zeg, dat vraagt om fotos
fabiee
Geplaatst: 11-04-10 10:36
goedemorgen! hehe, heb weer eens bijgelezen dit weeekend. heb niks meer gelezen/gepost de rest van de week ivm stage .. ben inderdaad ook benieuwd naar foto's van de nieuwe wagen!
Nassie ik hield ook niet van vos, saaie kleur is het ook eigenlijk, want er zijn er heel veel vos. Ik er graag een pot witte verf overheengooien, vosbont! Maar uiteindelijk is het innerlijk belangrijker dan het uiterlijk, en dan ga je ook wel van het uiterlijk houden
JudithO
Geplaatst: 11-04-10 11:02
Goedemorgen!
Leuke foto's kwamen er weer voorbij! Wij hebben ook wel eens gehad dat er ineens een giga kudde met grote paarden op ons af kwam denderen. Arme Jolly van amper 5 maandjes oud schrok zich wezenloos...
Ik heb nu 3 zwarte, was eigenlijk niet helemaal de bedoeling dat alles zwart zou worden, maarja, toevallig is de eerste een zwarte, verlies je je hart aan een drachtige zwarte, en dat veulen wat daaruit komt is ook zwart De kleur gaan we er later nog maar eens bijgooien.