Isapaardje; dat is dus eigenlijk ook wat ik nu denk. Hij heeft het al wel, maar het bloed geeft het nog niet aan. Ik hoor dat van zoveel paarden, dat er al heel veel symptomen zijn maar dat het bloed het nog niet laat zien. Geef jij jouw paardje Prascend ?
Ulfeino in korte broek te paard
Handig soms om er zelf even op te kunnen.Ik heb geen kinderen hoor maar kan het niet zo zijn dat ze tijdelijk gewoon even andere interesses hebben ? Of dat ze gewoon even geen zin hebben ?
Ik denk niet dat kinderen dezelfde passie kunnen hebben als volwassenen en er elke dag vol voor kunnen gaan (afhankelijk van leeftijd natuurlijk) Maar er zijn natuurlijk nog meer leuke dingen in het leven voor een kind
En.....hebben wij elke dag 100% zin ? Natuurlijk, dan doe je het toch, de verzorging etc wat nodig is maar kan me voorstellen dat een kind dat doorzettingsvermogen nog niet heeft. Maar nogmaals; ik heb geen kinderen dus weet het niet precies haha 
Leuk voor Dunja, eerste prijs.
Ik ben dus best wel verdrietig. Wat betekent dit ook voor zijn levensverwachting omdat hij het al zo jong heeft.