Had vanmorgen een stukje afgezet en Challenge dacht er wel door te kunnen gheghe niet he Ze heeft ook bijna een kat vermoord. Kwam ineens een kat aangelopen in de wei die me steeds achterna liep. Uiteindelijk stond ik een meter bij Challenge vandaan, liep weg kat loopt achter me aan en Challenge wilde er bovenop springen Kat is gaaauw weggerend
Mijn tank (lizzy!) stond in de sloot!! Stomme doos was uitgebroken en dan vind ze het leuk om in de sloot te gaan lopen, dat ding spoort echt niet! Net een heerlijk rondje met Buck gemend gewoon puur genieten kleine man loopt sinds 2 weken ineens veel energieker voor de kar?!
Het gaat hier trouwens heel goed met Valesje! Druk aan het VD'en + freestylen! Ze begint echt een stuk liever te worden en krijgt eindelijk wat meer respect voor me Mevrouwtje was zo verwend dat ze door me heen liep etc maar nu laat ze dat wel! Longeren op de freestyle methode doet ze ook super, heb alleen een touwtje nodig en ze doet precies wat ik wil! Echt fijn! Neem vanavond even de fitnessbal mee, zal ze vast leuk vinden! Is alweer lang geleden! Neem ook me camera mee zodat ik jullie weer wat foto's van showen
Oei Lot, dat is minder Vind dat zo eng he, sloten..... Valesca stond bij haar vorige tijdelijke pensionstal ook naast een sloot en heeft toen bijna erin gelegen terwijl ze verstrikt was in haar deken Was schijnbaar ergens achter blijven hangen en toen in paniek geraakt... Was ook nog eens prikkeldraad