wat een super leuke fotos allemaal! die hier boven zo mooi scherp poeh dat lijkt me helemaal niks zo lang zonder me pony!
Sjekkie mocht lekker buiten spelen met haar lover ze hebben 3 kwartier zo gestaan ze kan wel lief kijken ga der manen weer laten groeien ze waren zo lelijk dun en nu zijn ze lekker dik en worden ze hopelijk snel lang!
halloooo, ben ikweer. was (alweer) even met een vriendin naar buiten, even langs pony's geweest & manege. ik weet waarschijnlijk de stal kosten etc & kwa het bedrag per maand gaat het waarschijnlijk lukken! ik zag een hele mooie sunny & sjekkie voor bij komen haha, heel mooi!
Buckje, wat een onwijs lieve veulenfotootjes. En die combi hierboven is echt super. Lizzy is echt een leuke pony . Sunny is ook erg mooi, lekker behang dr op.
Esther43
Geplaatst: 08-04-10 22:11
Buckje @ echt super super super lieve fotos!!! Denk dat de shetlanderforumers die ook wel willen zien
Hebben jullie nog een tip voor onstuinige manen Ja echt, ze groeien werkelijk alle kanten op, en kunnen maar niet kiezen, met gevolg dat ik nu links/rechts en bovenop zijn manenkam een haar explosie heb Maak ze wel eens nat, maar dat ziet er gelijk zo kakkerig uit Hoeft dus ook niet netjes, maar iets minder omstuinig zou prettig zijn
Buck, een martingaal bij een bitloos hoofdstel? heeft die martingaal Uberhaupt functie? hij likt zo los te hangen haha wel prachtige foto's! Onwijs stoere combinatie!
Vandaag toch een trap van rakker gehad, haha was met lange lijnen bezig en toen tikte ik hem wat bij en stond wat vekeerd, ja dacht rakker die krijg je dus terug. haha stond gelukkig wel dicht bj hem dus dat scheelde weer. haha denk wel een blauwe plek zo
maar ik heb toch lief klein kaptoompje voor die Rakker gekocht! Morgen maak ik even een foto! Gelijk even een nieuwe longeerlijn + zweep dus ik kan weer lekker met grondwerk aan de slag