Oei Suus dat is niet best! Het nodige is gezegd, maar wel beterschap gewenst!
Susanne
Geplaatst: 19-07-17 15:17
Ik laat het straks wel even weten wat de dokter zei Stomme steekbeestjes
Frummels
Geplaatst: 19-07-17 16:07
Ben benieuwd wat het geweest is Suus!
Ik ben over 10 minuutjes lekker klaar met werken. Even langs de Etos en dan naar stal. Pepper even buiten zetten en laten rollen en ook Flash (grote paard) rijden. Hopelijk blijft het droog Er is storm en onweer voorspeld..
Hier zijn al 10 hele druppels gevallen vanmiddag. En lijkt nu toch of er niks neer gaat vallen al zou het wel mogen. Gooi ik snel wat kunstmest in een stuk wei
Wij hebben alleen wat onweer gehoord, meer niet, gelukkig!
Wat zei de dokter, Suus?
Net lekker wezen wandelen met mijn dikke Kylie Was echt heel leuk, we waren lekker het bos in gedoken en hebben misschien wel meer dan een half uur gelopen! Maar wat een rot vliegen en dazen en beesten!! Kylie vond dat ook niet leuk, maar weet je waar ik super trots op ben?! In het midden van het bospad heb ik Kylie los laten lopen! Wel met een halstertouw om zijn nek maar ik hield hem niet vast, normaal zou ik dat nooit kunnen doen, maar vandaag deed ze het super goed. Tot aan het einde van het bospad, toen heb ik haar maar weer gepakt, want dan kom je bij een drukke weg uit en het zou natuurlijk vreselijk zijn als ze hem dan peert. Maar al met al een super fijne en leuke afsluiting van de dag!!
Hier vanmiddag een flinke bui met ook bijbehorend onweer gehad. Het koelde daarna wel heerlijk af.
Ah bah, balen zeg Susanne, ik hoop dat het snel beter wordt .
Arme pepper, morgen is hij dus de banketstaaf. Hopelijk gaat alles goed.
Wij gaan er ook niet heen Patricia.
Jimmy had vandaag lekker vrij. Wel met een goede reden, want er is onverwachts een pup bij gekomen. Eigenlijk stond het pas voor later dit jaar op de planning voor een ander nest, maar dit kwam mooi tussendoor