Ik deed "de grote huisdier test,welk dier wil je ? " Ik kwam uit op een fret,vind die beesten echt zo eng,mijn vriendin had er 2,ben getraumatiseerd door die beesten
Een kort filmpje van gisteren.. Op het eind is het echt eng.. ik was dus zo die filmpjes aan het terug kijken, zie ik oppeens een spin door mn beeldscherm heen lopen..
mogguh ik ga even niet terug leze want ik ben al bekant 24 uur aan t overgeven...me zusje en moeder hebben me aangestoken met een heerlijke griep...ben nu aan t proberen om wat binnen t houden... pff heb de hele nacht geen oog dicht gehad echt ieder uur wel over me nek gegaan....
Hallo meiden! Alles goed? Sterkte Buster! Ik ben een halfuurtje geleden flauwgevallen in de badkamer. met mijn hoofd op de tegels gevallen. Nu enorme koppijn en een dik blauw oog.
Ik weet het niet meer. Volgens mij was ik een beetje duizelig toen ik bij de wastafel weg liep,maar dat weet ik niet zeker. Misschien ook zouttekort (hebben mijn zus en mijn vader ook geregeld last van) Ik werd ineens op de grond wakker,schijnt dat mijn moeder een harde knal hoorde,mijn zus stond blijkbaar nog aan mij te trekken want die dacht dat ik was gestruikeld. Maar daar weet ik niks meer van.
Gisteren nog lekker met Goofy gewandeld en wel 5 km! Was wel leuk en Goof vond dat ook denk ik. Gelukkig hebben jullie niet zoveel gekletst als normaal.
@Flaver en Jitske: Knap van jullie dat jullie nog naar jullie pony's gaan!
Dat is waar, maar ik vind het gewoon knap dat je dat zelf wilt doen terwijl het wel eens moeilijk kan zijn! Je moet af en toe miss. wel eens doorzetten en als je dat voor je pony over hebt vind ik dat heel knap en goed!
Mijn pony's zijn mijn allesjes Ze staan nu ook op stal want met de sneeuw raaken we niet op de wei met auto of fiets en lopen is gewoon te ver. Dus hopen dat die sneeuw weg gaan.