Mica mij is niet duidelijk of hij papieren heeft of dat deze aangevraagd kunnen worden, maar ik denk dat hij met papieren ongeveer € 500,- waard is.
Wodan Idem als hier boven, erg mooi dier mooie kleur, met papieren rond de €800,-
Sylvia Braaf bomproof en beleerd voor kleine kinderen, € 400,-
Judith Nog niet doorbeleerd maar papieren en goede nakomelingen €600,-
Dan mijn twee schatjes: Jimmy, een shet ruin van 5 jaar, 85cm geen papieren, geen chip (krijgt hij nu in november) altijd goed geent en ontwormd, inmiddels beleerd voor de kar en ook braaf met kleine kinderen op zijn rug (niet echt ingereden maar soms even stappen). Super verkeermak, wil alleen bij te weinig aandacht soms happen (niet bijten maar even aan je jas trekken. Kan goed bij andere paarden.
En Nando van de Windthoeve: een shet hengst van 9 jaar ongeveer 87cm, geen papieren maar ouders wel bekend, geen chip volgt ook in november, altijd goed geent en ontwormd, is beleerd in enkel en tweespan. Vind kleine kinderen een beetje eng, maar is wel super mak op stal en super verkeersmak. Ook hij kan goed bij andere paarden.
Laatst bijgewerkt door Tieneke op 28-10-07 11:07, in het totaal 1 keer bewerkt
eerst taxeren: Judith:600 euro, jammer dat ze nog niet doorgereden is! Silvia:Mooi beesie, Braaff, Hoe oud is ze?Kan anders zo moeilijk taxeren! Michah:250,-? Ik heb geen verstand van veulens! Wodan:300,-mooi beesie! Mandy:600,-? JOng grote maat Boris:500,- jonger maar nog niet helemaal ingereden! Dragonfly:Mooi beesie!! 900,-? Nando:300,- Jimmy:320,-
en dan mijn Topper, had hem al eens laten taxeren maar omdat hij nu ook wedstrijden loopt dacht ik ik doe het nog eens!! Naam:Johny Boy van Scheemdermeer Leeftijd:13 kleur:officieel zwart wit bont maar het lijkt veeeeeel meer bruin! Schofthoogte:1.11 Optijd gechipt en geent en ontwormt Moeder:Emy van de Wijdewormer Vader:Duncan van de hoeve Eelwerd Dressuur: B+6 Springen: B+6 KAn voor de kar(heb ik nog nooit gedaan) Lief voor kinderen alleen niet voor hele beginnende ruiters, In het bos kan hij bijvoorbeeld heel sterk zijn, heel eenkennig, loopt de trailer doormiddel van iets lekkers goed in, hij kan longeren,Aan de fiets, Zonder zadel!In de bak is hij heel braaf! Hier wat rij foto's: http://img512.imageshack.us/img512/6840 ... 008ph3.jpg
Laatst bijgewerkt door Tieneke op 28-10-07 11:08, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:max 2 foto's!!
max:200euro/mooie kleur en ziet er goed uit. micah:150 euro nog jong timo:100euro geen papieren maar veder leuk beesje polly:25 euro mooie merrie kan goed springen tommie:200euro mooi shetlander nanna:500 euro echt een gaaf shetlander
naam:snoepie leeftijd:4jaar geslacht:merrie hoogte:1.03 kan goed:springen, dresuur, voor de karlopen. is geschipt en heeft papieren en heeft een paspoort kleur:bruinbont moeder=bonte vader=kollum lief voor kinderen.er rijden kinderen van 5 op. en rij er zelf ook af en toe op rijdt ook springwedstrijd b klasse dresuurwedstrijden b klasse krijgt volgend jaar haar 2 veulentje
Een titel van een topic lezen, kan niet moeilijk zijn voor jullie. Er staat duidelijk dat er maar 2 foto's per pony geplaatst mogen worden. Hou je daaraan.
Mijn eigen dreumes: Naam: Nina van de Luchieshof. Geslacht: Merrie Papieren: Stamboek + paspoort. Leeftijd: 9 jaar Stokmaat: een grote mini. 80 ofzo? Verder: Brave pony, kan niet enorm goed springen. Is wel beleerd maar heeft vroeger voor de kar gelopen (bij vorige eigenaar). Nu is ze dat denk ik verleerd.
Mijn shet: Naam: Kitty van het Zuid Geslacht: Merrie Papieren: stamboek en paspoort Leeftijd: 12 jaar Stokmaat: 1.05m volgens papieren, maar ze is intussen wel wat groter gegroeit denk ik Bruikbaarheid: Betuigd, licht bereden (vooral buitenrijden en springen), verder gebruikt als pakpony bij wandeltochten, braaf aan de fiets, kent een aantal oefeningen vrijheidsdressuur/NH. Karakter: Lief en vriendelijk, ook met kinderen, veel looplust, wil graag werken, slim, leert snel, makkelijk in de omgang, knuffelkont!
Kitty: 450 Nina: 350 lovebengel: 400 sanne_shet: 800 (ik ben niet zo in de shetprijzen hoor, dus kan zijn dat ik er ver naast zit:P)
Mijnes: Freddie Hengst, 5 jaar, ong 87 cm hoog, Bereden + betuigd + braaf ad fiets en kan springen met(laag) en zonder ruiter ... Superrr verkeersmak.. bijt/schopt niet oid Braaf, leert super snel, heeft wel een baasje nodig anders doet ie wat ie zelf wil;) Lief voor kinderen, doet alles voor eten;) Geen papieren, weet wel dat zijn papa Fairy Goldsmith is.. Nou en dat was het wel...
max:200euro/mooie kleur en ziet er goed uit. micah:150 euro nog jong timo:100euro geen papieren maar veder leuk beesje polly:250 euro mooie merrie kan goed springen tommie:200euro mooi shetlander nanna:500 euro echt een gaaf shetlander
naam:bliksem leeftijd:7 jaar geslacht:hengst hoogte:1.07 kan goed:springen, dresuur, voor de karlopen en natuurlijk knuffelen. is geschipt kleur:vos lief voor kinderen.er rijden kinderen van 5 op. en rij er zelf ook af en toe op rijdt ook springwedstrijd b klasse Westrijdklasse dressuur :L1 http://www.mijnalbum.nl/Foto-EC3AUZKR.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto-DZSYUMRY.jpg en kijken wat jij waard bent
Laatst bijgewerkt door Tieneke op 30-10-07 20:46, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:2 foto's!!!!!!
ja, ja, sorry hoor, ik dacht ik kijk even waar kitty op getaxeerd wordt, dan kan ik een beetje vergelijken, kheb niet veel verstand van die prijzen allemaal. maar hier komt wat: jimmy: 250 nando: 250 johny boy: 375 mooie pony zeg! snoepie: 250 nina: 200 freddie: 350 bliksem: 375 echt leuk paardebeestje!
groetjes! doen jullie kitty ook nog even ben namelijk erg benieuwd! (ik heb haar namelijk gekregen van de vorige eigenaar) niet dat ik haar ooit zal verkopen hoor!
Nu nog 1, kijken wat jullie hier van zeggen;) imv eventuele verkoop, dus wat zou jij hier voor geven...
Niels, 4 jaar, hengst, 85 cm hoog, geen papier, ouders onbekend. gechipt Karakter: wil veel aandacht, speels, eigenwijs, wil nog wel eens een hapje wagen (bij kinderen) Hij heeft 2x voor de kar gestaan en er heeft 2x iemand op gereden, mee gestopt vanwege zijn heupen. Mankement: Hij heeft losse knien, knakkende knieen zeg maar, hierdoor verhoud hij zijn rug.(bol) Daarom niet geschikt om op te rijden, voor de kar kan nog wel.
Lovebengel, dit is de laatste keer geweest. Ik heb vlak voor jouw post gewaarschuwd op je aantal foto's in je posts. Ik wordt er niet bepaald blij van als je vlak daarna opnieuw 4 foto's plaatst. Dit was de laatste waarschuwing.
Freddie: 300,- Watson: 750,- Niels: 250,- Bliksem: 400,- Kitty: 400,- ( ik ben hier absoluut niet goed in! ) en dan nu mijn luxe shetlander: *Jimmy *Ruin *13 jaar *1.08 hoog *OHZ beleerd ( kan een net B-proefje lopen, springt 90 cm) *voor de kar beleerd *Gechipt + paspoort *karakter: lieve pony, die als je nou eenmaal een band hebt alles voor je doet!
Stalhaast, ik zit te denken aan €700. Dit vanwegen zijn leeftijd en het feit dat zijn ouders ''bekend'' zijn(weet niet hoe ik dat moet zeggen ) Mooie shet iig. Wel wat klein? Of kijken ze daar niet naar bij shetten?( ooh, wat ben ik een leek zeg, zit in de KWPNers he )
Nettiejj, Ik zat aan de 500max te denken..dit door de leeftijd, en geen bekende ouders.
Mensen, ik ben een leek, echt, dus ik kom hier niet om iemand te beledigen met foute vraagprijzen oid
Nu ''onze shet'' Hij is echt te koop, dus ben wel benieuwd wat hij waard is.
-Bartje -10jr -braaf, lief voor kinderen - word bereden door iemand van 5 en iemand van 3jr - wedtrijdervaring op de bixie - zowel springen als dressuur leuk, hij doet gewoon mee, gaat niet klooien. - ouders onbekend - is zadelmak - loopt geregeld voor de kar - maakt geregeld boswandelingen(onder het zadel en voor de kar)
Kom maar op:j
Ook heb ik hier een amerikaanse shetlander, soort miniatuurpaard. Doen jullie die ook?
rond de 600 ? hij is al wat ouder.. en geen papier?
Wat taxeren jullie ''lekker'' had nooit gedacht datie dat waard zou zijn Tegenwoordig willen ze weer liever kleiner, een tijdje is het geweest alleen groot groot, nu weer kleiner.. hoor ik zeggen, ben ook niet voor de 100% bekent met shetties
@Sisco4life - ik denk dat het voor mensen heel moeilijk gaat worden om te taxeren aan de hand van twee (donkere) hoofdfoto's. Denk dat je hiervoor toch wel in ieder geval de bouw/benen en eventueel hoeven zou willen zien, ook staat zijn stokmaat er niet bij??