Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
verder zou ik zo eigenlijk geen grote maat dieren te koop weten...
linda2008 schreef:Reserve kampioenen waren er niet.
Maar Habaldi vd Heesbeekhoeve werd inderdaad tweede bij de hengsten, Jupi's Pimp My Ride werd tweede bij de merries en bij de ruinen weet ik het eigenlijk niet...
(Kampioen hengsten is overigens bruin bont, niet vos)
Ze zijn prachtig!! Die titels hebben ze dik verdiend!!
Wuis, echt alleen grote maat? Dan kun je eens informeren bij De Heesbeekhoeve. Die hebben vaak goede kwaliteit grote maat, en er zijn weer een hoop veulens geboren dus wellicht gaat er ook wel iets weg... ik heb zelf wel een heeeele knappe kleine maat tweejarige te koopverder zou ik zo eigenlijk geen grote maat dieren te koop weten...
Machteld, ieder zijn ding natuurlijk. Ik vind die mini's super schattig! Maar ik voel me echt een reus er naast... geef mij maar iets grotere
Ik heb altijd gezworen ruinen te kopen omdat ik nooit een merrie-mens ben geweest, maar ik heb gister toch wel hele gave merries gezien.
De mogelijkheid om er ooit een veulen bij te kunnen fokken is voor de toekomst misschien toch wel erg leuk... Keuzes maken is nooit mijn sterkste kant geweest. 
Ik wil toch proberen het íets dichterbij te zoeken. En ik zoek eigenlijk een van rond een jaar of twee.
zeker voor het gebruik en mennen is grote maat echt fijn.

)

stoer dier.
eigenlijk was dit jaar al de bedoeling hihi

Ik denk dat dit er eentje voor in hun kamer wordt. Of misschien op een laken of kussen afprinten.

wat hadden jullie dan verwacht? Hihi