Welkom anna!
Youri voor lange lijnen kan je prima een dekje gebruiken. Het zou wel fijn en netjes zijn als je ook eens op anderen reageerd en niet alleen maar vragen hier neergooit, daarbij heeft niet iedereen altijd maar tijd om uitgebreid te reageren
Bedankt voor jullie medeleven, bloedneuzen zijn ronduit poedersuiker, uiteindelijk wel weer kunnen slapen maar schoot pas om half 12 wakker terwijl de paarden om 12 uur naar buiten moesten

nu net floor zn tuig gepast, hier en daar moeten gaatjes geprikt worden (onderste singel bijv, zit veel te los) alles is nog lekker vet en plakkerig, ook echt zwarte handen haha, de lijdsel ringen zitten er nog niet op, omdat ik dus zeker wou zijn dat ik hem passend kon krijgen.
Borstuig; omhoog, goed of omlaag? Als die omhoog moet moet ik t riempje evennemen baar de schoenmaker, zou nog een gat of vijf bij kunnen.

Broek; omhoog goed? Lager dan dit moet die echt niet, mijn oude broek zit hoger, maar wie zegt dat, dat goed is

En dan nog een vraagje, hoort dit?

Mijn oude singel heeft namelijk passanten onder het oog, waardoor je het oog dus maar een bepaalde afstand naar beneden kan doen, bij deze zouden de ogen onder zn buik kunnen

Maar hoort die ruimte is dus mijn vraag