Maarja het kon niet anders.Elien, wat een geweldige foto!! Heb je wel zien lopen dacht ik, de enige pony met ijzers volgens mij haha!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maarja het kon niet anders.

ging eigenlijk echt voor de ervaring)

Opvallend voor mij was hoeveel sterke bewegers er waren afgelopen zaterdag. Er waren er maar een paar waarvan ik dacht hmm.. en daarbij ook minder veulens die wijd gingen van achteren, nog steeds wel een puntje, maar niet meer bij 99% van de paardjes zo. Dus fokkers, complimenten 
en mooie foto's Kim!!
Kimmej schreef:Dank je Linda! En ik neem aan dat Obi er gewoon tussen zit hoor, heb er misschien weer een handvol gemist zaterdag, maar zeker niet veel.
Ik probeer alle foto's tegen het einde van deze week online te hebben, omdat ik zondag een weekje op vakantie ga. Maar ik beloof niks, want het zijn er weer een heleboel en het wordt enorm buffelen. Nu geen bokt meer dus, maar weer verder!
Jury kijken en camera's zijn veel leuker als muntjes voor je neus
en wat Sophie al zegt, als je zelf voorbrengt heb je geen flauw idee, dus gewoon Kim hard laten werken en hopen dat we snel foto's hebben
hihi

linda2008 schreef:Ik heb werkelijk geen idee hoe mijn dames stonden of liepen, dus daarom gewoon hopen op foto's. Zag van Bucks wel een foto voorbij komen maar net haar hals niet ontspannen, zonde! maarja vind je het gek met zo'n zweep achter je konten wat Sophie al zegt, als je zelf voorbrengt heb je geen flauw idee, dus gewoon Kim hard laten werken en hopen dat we snel foto's hebben
![]()
hihi

Kimmej schreef:@marsyl: Haha ach, dat gebeurt wel vaker, alleen soms is het net alsof ze je echt niet zien en bovendien, door die lens lijken ze heel dichtbij te zijn
@Naisven: valt wel mee met dat rommeltje hoor. Dat je verplaatste van ring was omdat ring C achter liep op de andere twee, en anders hadden we met zijn allen nog een dik halfuur op die laatste paar paardjes moeten wachten. Dat de jury echter die opmerking plaatst is wellicht niet helemaal netjes, maar het zijn allemaal best leuke sympathieke mannen hoor, dus ik ga er maar vanuit dat het een beetje een misplaatst grapje was.
Hoe dan ook, het NMPRS krijgt het toch elke keer maar voor elkaar om zoveel paardjes in één dag te keuren, dus alles loopt echt wel vrij vlot, moet je eens naar een NSvT of de Connemara CK gaan, niet vervelend bedoelt, maar daar doen ze over 1/5e van de deelnemers net zo lang..