NMPRS enter- en twenterkeuring

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marsyl

Re: NMPRS enter- en twenterkeuring

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 16:09

Was erg leuk om te zien vandaag! Krijg al helemaal zin in de merriekeuring in augustus! Gaat dat ook op deze manier met voorbrengen? Dat vroeg ik me namelijk nog af..
En moet het veulen dan aangelijnd?

Hoop mooie paardjes gezien vandaag! <3

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 16:20

Ik heb heerlijk genoten, ik had stress... maar gelukkig was Djessy onwijs relaxed. Helaas wel wat te relaxed, maargoed! Zeer tevreden met een tweede premie!

Erg veel knappe dieren gezien :):)

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-16 16:36

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten!

Ik ben super tevreden. Djingo had een 1e premie en indy een 2e. Beide hoger dan ik zelf had verwacht dus ben echt heeeeel happy :)

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 17:05

Hier een goede dag gehad!
Kissy een tweede premie.
Betty getraind door Tina een Huub een prachtige 1B.
En kleine Bobby was 1A dus mocht ook nog naar het kampioenschap!
Niet geworden maar toch altijd heel leuk! ;)

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 17:38

Ook hier tevreden met een 2A premie, hij was super relaxed, ook op de trailer :D .

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 17:44

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten :D
Het was een mooie en goed georganiseerde dag! Weer veel mooie paardjes mogen bewonderen :j

Mijn mannen hebben het ook super goed gedaan! Natuurlijk ook super getraind en voorgebracht door Huub en Tina.
Pico een mooie 1b premie en Habbie 1c, beide met mooi commentaar van de jury dus ik ben helemaal trots op de mannen <3

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 18:03

Gefeliciteerd iedereen met de resultaten! Heb heel veel mooie paardjes gezien! <3

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 19:38

iedereen gefeliciteerd, waren knappe paardjes te zien, ik heb genoten :j

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 20:14

Ik vond het mooi strak lopen allemaal vandaag! Erg leuk :D

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 20:17

Ja idd een hele goede regeling, heel duidelijk ook allemaal! top gedaan van het nmprs.

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 20:20

ja het is altijd erg goed georganiseerd bij het nmprs, hele leuke dagen zijn het, echt genieten, er was alleen één ding waar ik toch heb moeten mopperen, we hebben écht drie kwartier moeten wachten op een bakje patat, maar dat is van de stal , daar staat het nmprs buiten hoor, maar schandelijk lang toch?

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 20:23

Is idd lang. Mij en een vriendin waren ze ook vergeten :P 3 keer opnieuw onze drankje gevraagd.

Kan nu al niet meer wachten tot de merriekeuring.

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 20:26

De kantine is natuurlijk iets wat het stamboek zelf niet regelt, maar het leek mij ook wat chaotisch inderdaad.

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 20:27

Het was super geregeld inderdaad, ook zo fijn dat de paspoorten meteen werden verwerkt en zo, top!

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 20:30

P_Tries schreef:
De kantine is natuurlijk iets wat het stamboek zelf niet regelt, maar het leek mij ook wat chaotisch inderdaad.

ik zei toch ook dat het stamboek daar helemaal buiten staat, dat is de verantwoordelijkheid van de stal, en naast mij stond een man te wachten op twee tosti's, met een klein jongetje, het jongetje kreeg na een half uur wachten een tosti en waren ze papa vergeten, en nog een jongedame naast mij die een eeuwigheid stond te wachten op een tosti , niet mooi vind ik, ik weet het zijn bijkomstigheden, maar het is gewoon altijd zo op de keuringen, dus dan kunnen ze daar toch beter op inspelen dacht ik

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 20:32

__Suzanne__ schreef:
Het was super geregeld inderdaad, ook zo fijn dat de paspoorten meteen werden verwerkt en zo, top!

Woeps die ben ik vergeten te gaan halen :P nu ze moeten er toch nog 1 terugsturen, 2 kan ook dan haha.

ja das wel waar jolanda. mogen ze eigenlijk een apart frietkraam ofzo zetten? dan zou ik als ik het stamboek was gewoon lekker frietjes verkopen. Die mensen zijn gewend van heel veel volk te bedienen op korte tijd.

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 20:33

Niet zo netjes inderdaad, maar ik beaamde alleen wat jij daar zei ;) Ben het helemaal met je eens.
Daar kunnen ze nog wat van leren. Zal toch een mooie inkomstenbron voor de locatie zijn.

Paspoorten meteen weer mee terug was top! Echt heel fijn!

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 20:50

Ik heb ook al helemaal zin in de merriekeuring! Kan ik mijn paardjes ook meenemen,vandaag was een mooie voorbereiding! Vond het écht super leuk om te zien en zooveeel mooie paardjes!! <3

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 21:07

Ik heb het eten halen daar vorig jaar al afgeleerd vanwege het lange wachten... Ik neem wel een broodje van huis mee ;)
Ik vond het ook niet zo netjes dat ze geen wisselgeld hadden sochtends, werd mijn bakje koffie ineens toch best duur :') haha.
Maar als dat het enige is... Verder verliep alles echt perfect! Zo netjes!!

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 22:03

Ik ben ook op een gegeven moment weg gelopen toen ik door had dat het wel driekwartier duurde voor je geholpen werd.

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 22:30

Zijn hier naar de mcdonalds gegaan. Hadden al door dat het lang zou duren.

Vriendin die mee was ( heeft eigenlijk schrik van paarden bijna) was helemaal gek van de polos en vesten van nmprs. Heeft beide gekocht en gaat nu lekker het stamboek showen als ze naar school gaat :P

Sophie_mini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 07:28

Proficiat iedereen met de behaalde resultaten, was weer een goed georganiseerde keuring!
'S morgens beetje spannend voor ons...ongeluk gebeurd waardoor weg versperd was, en dan omleiding owv werken. "Volg A" ging goed, tot er geen "A" meer te bespeuren was 8)7 Hebben dus 45 min om gereden, gelukkig nog wel op tijd!
Best tevreden ook met onze resultaten :D
Hillie behaalde een 2A (wel beetje vreemd, gezien de erg positieve commentaar :? ), Jewel 1B met wildcard en Hattie ook 1B! Trots op onze paardjes!!

stal_HD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 09:30

Indi behaalde ook een 2b premie. Met wel erg vaag commentaar. Want war hij op "afgebrand"werd zal ik ook in de kampioensring lopen hahaha. Ik weet dus niet wat ik met dat commentaar aan moet.
We gaan gewoon weer met hem naar de hengstenkeuring als hij drie is. En dan voor de fun naar de zomershow. Ik had hem al opgegeven, als ik het niet had gedaan wist ik nog niet wat ik dan had gedaan.
Nu hoop ik dat daniel wel braaf mee gaat lopen en niet gaat spelen in het zand hihihi.

Colorstable

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 09:38

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten! Ik ben er ook weer erg tevreden over! Wat een dag! :) :) Vandaag nog lekker nagenieten en Patch extra verwennen! ;) Hopelijk volgen er snel een aantal foto's!

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 09:41

ik vond patch een erg mooie en aansprekende hengst en lief was hij ook <3