Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jelleee schreef:Het is wel een mooierd hoor Bucksinlover, bonten hebben altijd een streepje (vlekje) voor bij mij!
Bucksinlover schreef:Ooohhw wat een schatjes allemaal!!
Dank voor de steun aan mijn paardjeHet is gelukkig niet zo erg het ziet er al weer een stuk beter uit. Heb haar staart vandaag gewassen, vindt ze heerlijk voor een beetje afleiding
Jelleee schreef:Misschien is het leuk om op elkaar te reageren in plaats van alleen ego posts? Dit is tegen niemand speciaal bedoeld en ook niet gemeen, maar dan wordt het wel een echt klets topic ipv ik show mijn foto topic. En sommige mensen doen dat ook al hoor!
_Celess schreef:Jelleee schreef:Misschien is het leuk om op elkaar te reageren in plaats van alleen ego posts? Dit is tegen niemand speciaal bedoeld en ook niet gemeen, maar dan wordt het wel een echt klets topic ipv ik show mijn foto topic. En sommige mensen doen dat ook al hoor!
Ik zal ik doen de volgende keer, sorry
Fennadev schreef:Weet iemand hier ook de kosten van het op eigen naam laten zetten van een pony bij het nsps?
Jorie staat namelijk nog niet op mijn eigen naam en dit moet officieel wel.
Fennadev schreef:Weet iemand hier ook de kosten van het op eigen naam laten zetten van een pony bij het nsps?
NathalietjeB schreef:Bucksinlover schreef:Ooohhw wat een schatjes allemaal!!
Dank voor de steun aan mijn paardjeHet is gelukkig niet zo erg het ziet er al weer een stuk beter uit. Heb haar staart vandaag gewassen, vindt ze heerlijk voor een beetje afleiding
Nou hier kan ik niet wassen met die enorme winddan moet er echt een baksteen in de emmer.
Ik wil ook sneeuw
Buckskin wat leuk zo heb je niks en zo heb je dr 2
Milk dr ouders zijn fayette of iranto x marschwood regalo
Hier net even wat foto's gemaakt van mijn bol haar
_Celess schreef:Eindelijk, Luna foto's!!
[ [url=m/dChWRT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pPGtcd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mUAKUj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/O8LYgZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb dr vandaag 'gelongeerd' , ik heb dr op de cirkel om mij heen gezet en toen mocht ze zelf haar tempo bepalen. Want het op de cirkel zetten moest ik haar eerst nog even uitleggen haha. Maar ze deed het wel heel knap uiteindelijk haha
Edit, ze is geen shet denk ik, misschien een welsh x shet?