jolandje schreef:haha, ja de liberty was leuk, milk liep gewoon tussen de draden door, maar was wel heel makkelijk weer te pakken, echt een schatje.
eerlijk gezegd had ik Yuma nooit in die bak een liberty laten lopen, die was er echt vandoor gegaan
linda super gedaan
romy wat is keyemsi een mooi diertje he, dat word genieten met hem

Het genieten is al volop begonnen!!! Dank je wel 
hahahatsjoe schreef:Was gezellig, ff kletsen met Romy, Sandra en Jolanda, Kanika en Keyemsi bewonderen... Alleen de jurering vond ik onbegrijpelijk. Ik had een 3e met als opmerking dat ze te compact was (gewoon veel te dik helaas) en langere benen moest. Nou is dat geen drama, maar als je dan ziet wat er voor je staat dan vraag je je af waar ze mee bezig zijn. Gold ook voor mijn a.s. kind. Kreeg als opmerking dat het het perfecte paardje was, prachtig kopje, goede beweging, maar 1 achtervoetje draaide gek weg en dus laatste plaats en een 3e. Heb er achter gelopen later, snap er dus echt helemaal niets van, niets vreemds aan haar lopen te zien. En om het beter te krijgen moesten we maar hard met haar gaan trainen (een jaarling :-( daar kun je niet hard mee trainen die groeit nog zo...).
De echte teleurstelling kwam met meest gelijk getekende bonte. Het was niet de meest gelijk getekende die won, want daar werd nauwelijks naar gekeken... Degene die voor mij stond nou die was dus echt niet gelijk getekend en anderen daarvoor ook niet, Dream Girl wel, van dr voetjes en dr kont tot dr schouders. Maar er werd totaal geen aandacht aan haar besteed, een snelle blik en dat was het. En dan kan ik een beginner zijn die niet helemaal wist hoe het werkte, zo stimuleer je mensen dus niet om naar de keuringen te komen.
Kort gezegd is dit dus echt de eerste en tevens laatste keer geweest dat ik met een paardje naar een keuring van het NMPRS ga. Hoewel ik 2 supergezellige dagen heb gehad, was de teleurstelling heel groot. Niet voor de premies, maar voor de manier waarop. En als je dan ziet dat Babylonia (en ook haar volle zus) een 2e heeft (met Marije Rademakers won ze alles bij de ICAMH) en 2 schitterende hengsten die ik niet kende maar wel erg mooi waren ook een 2e, terwijl een gewoon kortpotig merrietje met een eerste rondliep en de jury gezellig buurtte bij bekende mensen die 4 1e aan de wagen hadden... Wij kwamen eraan en toen werd er ineens heel hardop gepraat zo van doe straks je best he en ze deden net alsof zij niet beoordeelden bij de kampioenskeuring... Heb er een nare nasmaak aan over gehouden. Was van tevoren gewaarschuwd door verschillende mensen, maar had echt verwacht dat het anders (eerlijker?) zou gaan.
Positief: de dames (vooral het jaarlingetje) hebben zich voorbeeldig gedragen, behalve als ze uit elkaar gehaald werden, zucht, dan was het bleren naar elkaar. En dan kunnen ze zo dwars zijn als een gieter hihi. Was de ander uit beeld, geen probleem.
Ik vond het erg leuk je weer even te spreken!! En gewoon weer komen hoor. Wie weet heb je de volgende keer een andere jury..
Sappos schreef:Ik vond het leuk om iedereen weer even gesproken te hebben en wil iedereen feliciteren met de behaalde premies.
Zelf ben ik totaal uitgefoeterd door een jurylid... ik weet even niet wat ik ervan moet denken...
Wat apart!!!
NathalietjeB schreef:Ymor schreef:Vooral bij liberty!! Haha nee ik vond het leuk om haar eens te zien.
ook heb ik keyemsi even staan knuffelen wat een vreselijk mooi paardje is hij toch

maar al met al wat heb ik een enorme leuke dag gehad zeg
Dank je wel!!! En hij is ook nog eens heel erg lief.
NathalietjeB schreef:xElienx schreef:nathalie, Milky heb ik langs zien komen......Letterlijk. Hij nam zn duiksprong namelijk naast mij. Ik dreef haar toen maar snel in de hoe bij de tribune voor ze de parkeerplaats op ging

haha nou ja ik denk niet eens dat ze verder had gaan lopen hoor aangezien er gras stond en dat vond ze denk toch wat belangrijker

ik heb me zelfs onderweg naar huis nog heerlijk om vermaakt
en me zusje heeft er een heerlijk vermakende foto van gemaakt die post ik vanavond ff heb ook nog andere paardjes op foto o.a blaze en die andere(naam kwijt alweer) keyemsi en dat zwartje en nog een aantal
ik dacht dat ik clever nog in de laatste kleur ronde had zien lopen maar kan me ook vergissen hoor
Jaaaaa Foto'S!!!!
hahahatsjoe schreef:Dat is wel duidelijk Linda, maar ben heel benieuwd wat ze precies willen zien, want dat kon ik dus serieus niet uit de rubrieken halen waar ik in zat of degene met wie ik mee was. Ja Kanika, dat kon ik volgen en Keyemsi een beetje, al had ik hem ook een 1e gegund.
Ik zei al van te voren Keyemsi tweede. Liberty was hij te veel onder de indruk.. Had wel beter gekund. Misschien doen we volgend jaar daar wel weer aan mee.
flyer schreef:Allemaal gefeliciteerd met de resultaten!!! Mariska,die Regal heeft wel ff indruk gemaakt he,super hoor!!
Anna,gelukkig is het allemaal goed afgelopen,het had veel erger kunnen zijn,poeh zeg wat ging ie aan de kletter...
Ik was een beetje verbaasd over de premies van mijn mannetjes...met Ziggy hield ik een beetje rekening met een 3e,en die kreeg een keurige 2e,en Picasso kreeg een 3e,die ik eigenlijk op een 2e had ingeschat. Maar hij won nog wel de "grillige" kleurenklasse dus heb lekker toch nog een beker

Ziggy was echt lief! Ik zei tegen Odette oh wat is hij lekker rustig. Wat een schatje en hij is zo rustig. Vind jij hem ook zo rustig. Haha ze zal wel gek van me zijn geworden. Hij ging ook niet overdreven hinniken ofzo. Echt een leuke pony!!!
Anna wat was Lola mooi verkleed!!!!!