Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
EskeGirl schreef:_RicoxLizzy_ schreef:Ja klopt en dat doe ik ook vaak. Maar ze heeft er vind ik geen last van vind ik dus doe ik af en toe een ritje met dr.
Vind jij. Een paard heeft wel degelijk last van een te grote ruiter, laten ze meestal alleen niet merken.

.
.
Ook ik ben begonnen op een shetter en vind ze geweldig!
Buenootje schreef:Leuk topic genoten van de foto'sOok ik ben begonnen op een shetter en vind ze geweldig!
Zo geweldig dat we vandaag besloten hebben voor onze jongste kinderen (2-5-7) een shet aan te schaffen
Binnenkort dus ook foto van ons...eerst een brave vinden zaterdag gaan we bij een geschikte kandidaat kijken...
Ik heb enorm veel geleerd van mijn shettentijd, ik heb tot mijn 12e ermee kunnen rijden, daarna heeft hij in de koets gelopen, ben ik over gegaan naar een D pony en is hij toen mijn zoontje 2 was op 31 jarige leeftijd overleden (was toen al even op pensioen en knuffelpony op de stal waar ik toen stond)
Maar we hebben er nu eentje op het oog waar wij als ouders (en de kinderen) een kriebel van in de buik krijgen. Een zwart hengstje van 4 jaar die getuigd is en super maar dan ook super lief is voor de kinderen. Zaterdag gaan we nog eens terug kijken...toevallig ook nog eens een leuk papier dus wie weet ooit keuring erbij

amyyy55 schreef:amado7 schreef:Je hoort weleens vaker zo 'n uitschieter die echt een volle shetlander is toch?
En anders inderdaad een kruising
Ja tot 1.12/1.13 maar niet 1.24.
las ook dat Jules ouders shetties onder de meter zoude moeten zijn.