Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ja mijn ouders betalen het deel voor de pony dat ik niet kan betalen, en daarna ga ik werken om haar onderhoud te verdienen, en dan willen mijn ouders als het een x niet lukt ook wel even bijspringen, de schuilstal moeten we nog even een oplossing voor vinden, de paarden van opa staan een stuk in de schuur met een bikstrog+ hooiruif, maar daar past ze helaas niet meer bij, en alles zou dan te hoog zijn, dus waarschijnlijk word het dan voor haar een schuilstalletje vlakbij de anderen maken, ik denk gewoon een simpele met 3 en een halve wand, gewoon echt alleen voor de winter
En mijn opa wil ook helpen met beleren, hij heeft heel veel ervaring
Nu nog een leuke naam bedenken

Benitaa schreef:Klopt dat de hoefjes vanzelf afslijten. De hoefjes van een veulen dat 3.5 maand oud is zijn veel zachter namelijk. Die slijten dus in de wei en dan komen vanzelf daar hardere hoeven voor in de plaats.. Bij mijn shetlander was het pas voor het eerst nodig toen ze 2.5 jaar oud was en eerder kon dus ook gewoon niet.
badeendje schreef:Maar hoe kan het dan dat wilde paarden geen wormen krijgen, die eten toch ook gras?
Mijn opa heeft gisteren wel onder de hoefjes gekeken, was de eerste keer ooit dat ze opgetild werden maar ze deed het super! Hij heeft ze een beetje voorzichtig uitgekrabt, en kon toen zien dat er nog een best stuk gewoon afkan, dus na het bekappen zien ze er waarschijnlijk weer mooi uit
Ik verheug me er nu al op dat ze komt!