Zal het zin hebben om Chayton in de kleurenklasse in te schrijven? Er blijft zo weinig over voor hem, hij kan in de twenter keuring ingeschreven en dan houdt het eigenlijk op. Liberty baal ik van dat je geen eigen muziek mee mag nemen dus ga ik mogelijk overslaan.
nope, vorig jaar er ook zo bij gedaan.( had toen eerst gebeld, nu gewoon briefje bij gedaan. ) Maak altijd wel ff kopie dat ik bij nood alle gegevens die in het paspoort staan heb.
Dank! Ik ben benieuwd... Ben alleen die kopie vergeten te maken. Maar we zullen zien. Ik heb er in ieder geval zin in. Moeten nog wel een paar kilootjes af voor het mooie, maar we hebben gelukkig nog even.
Bassenqua
Geplaatst: 29-05-12 15:48
Sappos schreef:
Esther baal ook idd dat je bij de liberty geen eigen muziek mag kiezen, dat geeft het juist zon leuk sfeertje
Ja jammer hoor, heb allemaal muziek op de tablet staan, speciaal uit gezocht voor als ik eens keer mee zou doen aan een Liberty. Het standaard riedeltje wat je op elk concour hippique hoort heb ik echt geen zin in, en dan steeds hetzelfde nummer voor ieder paardje Jammer want dat heeft mij aan het twijfelen gebracht of ik wel in zou schrijven, zijn zo toch 2 klasses minder. Weet het, ben daar een trut in maar vind het zo gewoon niet leuk om daar aan mee te doen.
Dustinlover, gewoon proberen of het nog lukt, niet geschoten is altijd mis.
Nee hoor je bent zeker geen trut, ik snap dat het veel werk is...maar het is wel wat liberty zo leuk maakt imo. Toch maar een keer MHCE inschrijven haha. Nee ze deden vorige keer de huppeldepup mars, nou was als eerste dus toen was het nog goed te doen Daarna gillend weggerend hahah
Ik weet niet of ik de aangespannen rubrieken kan meedoen, heb geen sulky meer om te trainen de nieuwe komt eind juni, over het algemeen kan je Pandorro zo na weken weer inspannen en wegrijden dus als ik optijd de sulky heb lukt het misschien wel!
Ik heb Lola ook voor een kleurenklasse opgegeven ze is wel heel mooi wit geschoren haha
Liberty is lekker voor ze, even los rennen, dat vind ik gewoon even lekker voor ze.
En de theaterklasse dat wordt hem hoor teminste, als mijn idee helemaal lukt, mijn moeder wil in ieder geval het naaiwerk doen!
Op de vorige show hadden ze een geluidsman en ik had een cd gemaakt met de muziek voor bij het barrelen en bij de intro en dat ging helemaal super! En bij de liberty allemaal hetzelfde muziekje hahaha
Muts dat ik ben.. Denk hup snel die paspoorten op de post, alleen even de nodige dingentjes op papier gezet voor inschrijving, ben ik de geboortedatum en mv vergeten op te schrijven van beide pony's nou hopelijk willen ze dat voor mij doen dan Oja iemand een idee ik heb een 2 jarige van 83/84cm. Die bij mini of kleine maat inschrijven?
Bassenqua
Geplaatst: 29-05-12 18:59
Dustinlover, de minimaat loopt tot 86 cm.
Nog een vraagje, staan hengsten en merrie's in de kleurenklasse samen in de ring?
Edit: zie dat Junita helemaal niet mee kan, is net 3 geworden. Shoot dan weet ik het even niet meer!
Ben helemaal happy, heb een plekje bij iemand in de trailer aangeboden gekregen dus nu kan Demsey toch nog mee, heb vanmorgen gelijk de inschrijving gauw gemailt! Ik ben helemaal blij!