Huh, stroom eten? Op ziektes gescand? Heb ik wat gemist?
Oh en Dankje Florissam!
Anoniem
Geplaatst: 16-12-10 22:14
Haha mijn laptop is Bert,als hij aan de accu moet eet hij stroom en als ik anti virus scan heet dat op ziektes scannen Ja,ik ben raar,alle spullen hebben bij mij een naam
Hahaha oh nu snap ik hem beetje traag van begrip vandaag! Hier hebben Alleen m'n gitaren (of is het gitaars? ) een naam en m'n levende haarballen op pootjes!
Haha ik geef mijn planten altijd een naam, weet niet waarom hoor maarja
Anoniem
Geplaatst: 16-12-10 22:30
Gitaren Mijn planten hebben ook een naam,mijn spiegel heeft ook een naam,zoals bijna alles hier in huis Ik heb onze auto ook een naam gegeven,ookal vonden mijn ouders dat niet zo leuk
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-12-10 22:31, in het totaal 2 keer bewerkt
haha haar gebakje hihi. lollig. mensen mijn ogen vallen dicht, morgen van 8 tot 18. en dan zaterdag ook nog van 9 tot 17. stom, heb ik maar 1 dag weekend.
Nou, ik geef m'n moeders iPhone ook maar weer eens terug, en duik m'n bedje in! Morgen ga ik naar Den Haag, naar m'n oude stageplek: Het Russisch Staatscircus heb er echt zin in, heb die mensen al zo lang niet gezien! Slaap lekker iedereen!
Anoniem
Geplaatst: 16-12-10 22:51
Ik ga maar weer. Nu nog even snel blokken voor geschiedenis morgen Veel plezier morgen Sanne!
ik rij een witte honda civicje...... jaaaa t sneeuwt en ik heb dus geen slee....iemand enige idee waar je die krengen kan halen?? want dan ga ik vanmiddag lekker sleeen met renzo:P