Iets van Aqua of Vengaboys ofzo

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
stal_HD schreef:Ja zeg eens hoe beoordeel je welk liedeje bij een paardje past??
stal_HD schreef:Het leukste onderdeel waar je je voor op kunt geven is gewoonweg liberty. Niemand weet wat zijn paardje gaat doen. En geloof me de meesten zullen als een gek rond gaan scheuren. De jury kijkt daar wel doorheen en het mooiste is als ze al hun gangwerken laten zien. Ook voor de toeschouwers is het mooi om te zien.
Bij halter worden je paardjes heus wel correct ingedeeld per klasse. Immers zijn er heel veel verschillende rassen die mee kunnen doen. BV 100% shet, kruising shet met bouw neigend naar shet, kruising shet met bouw van een luxe paardje, kruising amerikanen en amerikanen. Noem maar op.
Wie zegt dat een shet niet kan winnen van een amha paardje?
Ik las vorig jaar op bokt heel erg leuke verhalen met hele blije mensen die mee hebben gedaan.
Ik heb me nog niet opgegeven, maar het ligt wel in de planning om het hele weekend van de springfling mee te doen. Waarom? waarom niet, moet toch al lang reizen en dan kan je er beter een heel weekend zijn. Mooi voor het oefenen. Als het goed is gaat chakira dan met me mee. kom ik ook niet in de problemen voor mijn eventuele aote status.
Helaas Dennis ik kom niet bij jouw clinic. Ben er vorig jaar al geweest.