Dankjewel! Moet zeggen dat ik blij ben het op film te hebben Prachtige manen hebben overigens alle shetters hier in het topic, helaas heeft Flip zomereczeem
Anoniem
Geplaatst: 10-08-10 21:26
Mijn ventje weer eens! Home made halstertje moet even ingekort worden, haha
Wauw mooie shet! Mijn verzorgpony is geen shet, maar mini appaloosa. Dus kan hem niet showen Mensen die toch benieuwd naar hem zijn, kunnen in mijn profiel kijken
ifever
Geplaatst: 10-08-10 23:03
Sexy en gave shetlanders hier allemaal
Ik kom ook even mijn hengstje en veulentje showen,
Rakker, hengst,80cm, 11jaar en loopt aangespannen
Joey, 3 maanden, verwacht rond 85cm, Rakker is zijn vader, hij lijkt wel op zijn vader he
Oh wat een mooie shetlanders, nu heb ik wel het gevoel dat Rakker ook had mee moeten doen aan de shetlander audities voor de Penny-film enkele maanden terug... Rakker én zwart!
Ja vast hihi, voor voer doen de meeste shetlanders/paarden vaak alles!
Dankjewel! Vind Rakker ook echt een prachtig plaatje om te zien, die manen ook.... Flip heeft helaas zomereczeem... Oh, nou, dankjewel voor je compliment zeg! *gaat even in jou profiel rondneuzen*
ifever
Geplaatst: 12-08-10 22:08
Mijn profiel is nog een beetje heel erg aan vervanging toe
Rakker is een 11 jarig hengstje, ooit geboren bij mijn toen verzorg pony, verkocht na 6 maanden en uiteindelijk nu bijna 4 jaar geleden terug gekocht
Een leuke bijkomstigheid, de boerderij waar Joey nu geboren is is 11 jaar geleden Rakker zelf geboren Nog leuke Rakker zijn moeder nu 28 staat nog steeds op deze boerderij en is dus trotse oma
Voor de rest probeer ik een beetje vrijheidsdressuur met Rakker, en loopt hij voor een wagentje
Hij is maar 80cm dus niet zo'n grote, maar wel mijn grote liefde
Joey verdwijnt stiekem binnenkort ook naar mijn stallen ( is nog niet van mij)
Hij heeft super lange manen (Joey begint ook al aardig wat te krijgen trouwens ) Vorige zomer heb ik er nog 20 cm afgeknipt zit er nu alweer ruim aan
Vorig jaar Leest net op de foto zelf dat het 2008 was, geen vorig jaar dus
Lol met je knol (len)
Laatst bijgewerkt door ifever op 12-08-10 22:49, in het totaal 1 keer bewerkt
E_Nalanta
Geplaatst: 12-08-10 22:45
Afknippen, hoe durf je! Wat een beestje om te zien zeg, hopen dat Flip ooit zomereczeem loos/of tenminste met zo min mogelijk last door het leven kan!
ifever
Geplaatst: 12-08-10 22:47
Hahaha het was ook heel lang twijfelen hoor, maar tijdens het grazen at hij het op, en nu na het knippen is het nog voller geworden... was met 4 maanden alweer aangegroeid namelijk en nu alles weer lekker in de vlecht, als alles los hangt dan komt het tot onder zijn knieen
Binnenkort maar is een fotoshootje doen met losse manen
Ben nu al benieuwd naar de foto's! Heb het voorplukkie van Flip ook altijd vast in een vlechtje, zo heb ik het gevoel dat hij dat deel niet meeschuurt dus op hoop van zegen Er zit nu overigens ook wel flink wat haha, als het stijl ik hangt het over zijn neus dus wat zijn voorpluk betreft mag ik niet klagen