Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
StalNollie schreef:Ik zou de natuue niet zijn gang laten gaan dat kun je niet na bootsen of de merrie moet weer gedekt zijn? Dan zal ze haar veulen uiteindelijk afstoten anders drinkt veulen gerust over een jaar of twee nog bij moeders.
daar gebruiken wij het voor. 
Hij is heel braaf, ik kon de keer er na zo weer met hem wegrijden en inmiddels span ik hem dus ook gewoon nog in en rijd ik met hem. Wel zonder kleppen, dat vind hij fijner 

Nadeel is dat er dan niets meer te verstellen valt en als je kabel een keer breekt (en dat is wel eens eerder gebeurd, niet bij mij), dan kun je gelijk niet meer verder. Als je de kabel enkel als zweng gebruikt, kan een reserve kabel of strotouwtje nog voldoen als zweng. Dat wordt een stuk lastiger als je daarmee ook je strengen moet 'vervangen'. Maar vooral voor het verstellen vind ik het onhandig, dan kun je niet even snel je strengen een gaatje korter of langer maken en er kan niet zomaar een andere pony voor je sulky. Het kan dus wel, maar persoonlijk zou ik gewoon je strengen gebruiken en de kabel slechts als zweng. Kabel met plastic laagje kun je trouwens gewoon bij o.a. de Gamma kopen.
Mandyy schreef:[ [url=m/xf4p7U.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zou het ook zeker niet tof vinden als m'n hoefsmid me vergeet. Moet er meestal vrij van werk voor nemen en dat doe ik niet graag voor dit soort dingen gezien het aantal vrije dagen zo beperkt is.
Ben zo blij met m'n hoefsmid. Kan haar altijd tussendoor appen met vragen. Dit weekend nog gedaan voor Macgic. Ze denkt altijd mee, is super betrouwbaar etc.
Linsey1998 schreef:Ik heb 2 weekjes op mijn HCA gewacht. Best kort aangezien ze me vertelde dat ik 6 weken moest wachten![]()
Maar donderdag ga ik eerst op vakantiedus voordat ik mijn sulky kan proberen is het wel augustus ben ik bang....
Gisteren had hij het voor het eerst gehad en toen was het geen probleem. Met wat slobber erbij ging het prima.

IngridM schreef:Frummels schreef:Ingrid. Lekker zeg voor alf, even vakantie!
En nee t is nog even een verrassing voor hem.
Ja hebben ze ook wel eens nodig he.
Haha wat zal hij verrast zijn![]()
arm ventje
in april wordt hij 3 dus dan gaan we wat meer doen. Althans, dat is voor nu mijn planning, maar laten we vooral zien hoe het loopt en hoe hij groeit etc.