Fennadev schreef:Mooi dat ze zijn opgepakt Mandy, sterkte verder. Ik zou echt slachtofferhulp bellen.![]()
Hier met beide pony's gemend. Jorie was braaf totdat ze kiezels gingen storten uit een cementwagen vlak voor zijn neus zo ongeveer. Toen was het 180 graden draai en afgezet in volle galop. Ik had nog wel een stuur, maar geen rem meer. Gelukkig had hij wel respect voor een dikke eik in de berm uiteindelijk en ging toen weer draven. Daarna heel kalm met een persoon voorop alsnog langs die enge cementwagen gegaan. Maar poeh wat was ik blij dat ik hem tenminste nog kon sturen en hij uiteindelijk ook inzag dat en een hele sterke hand in combinatie met die dikke eik dat hij moest afremmen. Hij stapte toen we weer terugreden richting de cementwagen ook weer heel relaxt. Ik ben wel meteen overgegaan op weer normaal contact toen hij ging draven. Maar ik denk eerlijk gezegd dat als me dit vanochtend met Alex was overkomen dat die ook zo zou reageren, alleen dan misschien met een iets minder extreme galop. Met Alex heb ik het ook meegemaakt toen ze met de weg bezig waren dat er pal naast hem ineens kiezels gestort werden en die galoppeerde toen ook weg uit pure reactie. Dit was even van me af schrijven hoor, schrik zit er nog wel in. Als ie niet richting die boom had gewild, had ik hem een parkeerterrein dat daar ook is opgestuurd.
Met Alex vanochtend een heleboel lol gehad met modderplassen. Ik zat van kop tot teen eronder. Ik hoop die lol ooit ook met Jorie te kunnen hebben.
[ [url=m/YOAUQe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jeetje doodeng

Let je wel een beetje op dat het niet een keer echt goed mis gaat Fenna?
Ik had dat laatst ook op die manier geprobeerd met Lola en Jimmy. Maar dat was geen succes. Ik neem Lola wel vaker gewoon vast langs de sulky, dat gaat prima.