Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Patty14 schreef:Ziet er leuk uit!
Bah.... Zoals sommige van jullie misschien wel weten heb ik op Facebook een pagina waar mensen hun Shetlander spullen kunnen verkopen. Ik heb het zo ingesteld dat ik de advertenties eerst moet goedkeuren omdat er heel veel mensen spullen voor grotere paarden erop zetten.
Krijg ik net een verzoek van iemand die een tuig verkoopt. Tuig is veel te groot voor de pony van de foto, pony ziet er heel slecht uit en lijkt nog wel een jaarling of iig veel te jong ...
. Bij de vaardigheid zit ik echt bij mensen die heel goed kunnen mennen
. Dat wordt wat haha maar valt ook heel wat van te leren.
. Ik moet 09.30 dressuur en 14.20 vaardigheid
Toen wist een volwassene hem in een hoek te drijven, maar wat doet Joep; hij wringt zich onder een halve meter hoog ijzeren hek heen. Volgens toeschouwers plaatste hij eerst zijn voorbenen, hoofd en nek onder het hek om het vervolgens met zijn schoft te "ontwrichten". Anyway, na zijn tweede ontsnappingsmanoeuvre werd hij dan eindelijk gevangen. Voor de nacht moest hij maar in een andere paddock, hier zou hij niet uit kunnen ontsnappen, want de ijzeren hekken halen hier de halve meter niet eens. Het ging even goed, maar Joep is slim en wachtte tot iedereen weg was. Vannacht heeft hij het dus wéér geflikt en heeft zich vervolgens heerlijk tegoed gedaan aan een flinke ton luzerne en wat er verder dan niet te doen is op het terrein.
stoute Joep
idd even oppassen met koliek, maar zolang hij mest en voldoende drinkt komt 't vast goed.