Ik hoop gewoon heel erg,want sporten is/was echt mijn lust en mijn leven. Ik heb alles (behalve paardrijden) opgegeven zodat ik langer kan lopen (de HA vertelde me dat dit de beste keuze was,omdat ik anders kans liep om in een rolstoel te belanden) Doordat ik niet meer mocht sporten ging het geestelijk ook niet meer zo goed.(zet het hele verhaal liever niet hier neer,'t is nl. wel openbaar ) Dus ik denk liever positief en zie mezelf over een paar jaar weer hardlopen,maar dat zal waarschijnlijk niet (zo snel) gebeuren.
Ja,ben bij zo'n man in het ziekenhuis geweest (weet niet meer hoe dat nou heet) die mij heeft onderzocht,maar hij heeft contact met mijn huisarts en mijn fysio. Ze bespreken vanalles en mijn huisarts houd me daarvan op de hoogte Ander zou ik iedere keer naar het ZH moeten,dan naar de HA en dan naar de fysio,dan wordt je ook van het kastje naar de muur gestuurd. Dit werkt veel beter en bespaart mij veel tijd!
Ik wou Lien nog even longeren,hoofdstelletje oliën en dan weer een keer oefenen met omdoen! Nog even naar Arie,zijn slobber brengen en heel misschien nog wandelen met Arie als ik energie over heb,anders gaat dat naar donderdag.
Oké leuk allemaal! Ik ga mijn Longeersingel passen , misschien LL'en en m'n hh switch bij Alicia passen omdat iemand wil weten of hij ook op een minishet past.