Ik kom me ook melden als dat mag Heb vandaag mn vlam gekocht
Hannemarie
Geplaatst: 11-04-11 16:53
HALLOOO
van mij wel hoor stel je even voor
Anniek (vriendin) en ik, hadden zin in ijs toen zijn we langs een snackbar gegaan, en heb ik een vette dikke ubergrote milkshake gehaald en zij een softijsje en ik ben nu misselijk xd
vanaaf gaan Lies' en ik de basisschoolkindjes aanmoedigen met schoolvoetbal
juudii5
Geplaatst: 11-04-11 16:55
Oke leuk Ik ben Judith, 24 jaar.. Heb een vz pony Mienoesch (d-pony zie profiel) En sinds vandaag mn shetter, ciessanne
we hadden morgen laatste 2 vrij zou ik nog langs vriendlief gaan die nu al dikke 2 weken op bed ligt met longonsteking want we hadden al vast het laatste uur vrij, en mentoruur kregen we vrij. maar nu was nederlands in de plaats van economie gekomen ofzo, omdat dat ook uit zou vallen dus dan hadden wij vrijdag laatste vrij. allemaal een heel vaag verhaal maar het komt er nu dus op neer dat; ik morgen helemaal NIKS meer vrij heb ik heb zoveel schijt aan die vent hé, ik kan hem wel slaan :@
Omg ik zit echt zwaaar in de stress ik heb morgen een nask pw , en we hadden zo een blaadje gekregen met de vragen en antwoorden die we uit ons hoofd moesten leren. Maar ik krijg geen van die formules in me kop , echt zwaar klote