dankjewel Rianne & sasika! waarschijnlijk neemt m'n moeder hem morgen onder de naaimachine dus dan zal ik misschien morgen ookwel een foto hebben! eerst wou ik voor een gesp doen, maar ik ga denk ik toch alleen klittenband doen omdat ik het materiaal niet heb & dan kan ik altijd nog kijken of ik er later een gesp nog bij doe.
Dat was dus geen onderschrift want er staat nu 13 minuten
Maar, er mist wel een stukje van je onderschrift, die past er niet op
JudithO
Geplaatst: 05-04-10 19:34
Ben ik ook weer! Zag leuke karretjes voorbij komen! Ben jaloers... Ach ik heb op dit moment toch geen pony die ervoor kan, tenzij ik nog eens over de kop wil met Punette... Jolly is nog in de leer, dat gaat nog even duren.
Vandaag druk maar gezellig dagje gehad. Vanochtend even snel langs de pony's, bij alle drie de furminator er overheen gehaald. Wat een haar komt daar vanaf, zeg! Miracle's hoofd begint weer wat veulenachtig te worden, hij heeft zijn leuke hartjesneus weer!! Verder vanmiddag naar Walibi geweest. Lekker in achtbanen rondgecrosst, het was heerlijk rustig gelukkig.
Ik heb helaas al een sulky Nouja helaas, gelukkig!
Rhine_
Geplaatst: 05-04-10 21:12
Het tuig is compleet wel gebruikt (niet door mij, omdat ik al een tuig had), er zit ALLES bij dus ook hoofdstel en menbit. Ik ga het morgen poetsen! Morgen word de kar ook gepoets en waar nodig bij gelakt! (het gaat dus om een gerestaureenden kar!) Ik kan foto maken als iemand kan zeggen hjoe je die op bokt plaats
zoo heb weer even bij gelezen, leuke karretjes kwamen er voorbij had ik ook maar zo'n concours/recreactie wagentje heb er alleen het geld nog niet voor
en een leuk dekentje heb je daar gemaakt , ben ook benieuwd hoe die ligt op je pony dussss foto'ssss
Die Tink is helemaal gek. Ik denk dat ze hengstig moet worden, want later zat ze heel lief te snuffelen aan Partout. En als hij aan der rook ging ze miepen