Sappos schreef:Tuurlijkhij is heel lief. Iets groter dan Willem denk ik.
Mwehh volgens mij kan jij niks wegdoen
Willem is 1.02!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hoop dat Pep ook zo mooi opdroogt.

.
.
wat een knapperds allemaal
Lillian__ schreef:Even een ego post...
Mijn autorijlessen gaan nog steeds niet zoals ik het zou willen. Blijf het ook spannend vinden dat autorijden: Kijken, schakelen, koppelen blijf ik echt moeilijk vinden, vooral de combinatie ervan... morgen moet ik dus voor het eerst in het donker rijden van 4 tot 6 en ik schijt nu al 7 kleuren... iemand tips?
Patricia_86 schreef:Ik vind mestonderzoek niet altijd even betrouwbaar. Als ik soms 3 dagen achter elkaar test zijn er 2 dagen schoon en dan 1 dag vol eitjes.. Ook al bij meerdere paarden Veel wormeninfecties gezien die schoon uit mestonderzoek kwamen.
Ik ontworm 2 x per jaar preventief en test elke 6 -8 weken hun mest.
doet me aan Femur denken, ook een vos
Heb er een jaar over gedaan. Wel maar 2x examen gedaan maar het duurde gewoon erg lang voordat ik het doorhad ofzo. Daarna ging het super, ik rij overal heen en altijd goed gegaan. Dus zet niet teveel druk op jezelf het komt echt goed ook al geloof je dat nu misschien nog niet
binnen 24 lessen had ik mn rijbewijs in 1 keer. Paar maanden erna meteen mijn BE in 1 keer met 4 uurtjes les. Maar ik merk wel dat je het pas echt leert als je, je rijbewijs hebt en zelf op pad gaat
. Netjes weer met twee handen aan het stuur