haha DeEiken ik geef ook ontzettend graag geld uit aan paardenspullen, maar helaas heb ik geen geld. & aangezien ik erg graag bezig ben met zulke dingen & ze zijn vrijwel altijd origineel, vind ik ook wel grappig haha.
fabiee
Geplaatst: 04-04-10 21:18
Schattige foto's van de konijntjes! xAylie, vind de naam voor je handeltje echt leuk bedacht.
Zeg maar Rianne hoor, ik heb een hekel aan m'n boktnaam
Enne ik vind het juist heel leuk dat mensen zulke dingen maken (als het goed gedaan wordt tenminste, je kan ook van een stuk stof een vierkantje knippen ), heel creatief! Moet zeggen, ik ben zelf ook wel creatief, als er iets stuk is kan ik het heel goed maken bijvoorbeeld, maar zelf dingen ontwerpen enzo, nee
JudithO
Geplaatst: 04-04-10 21:25
Zo, ik ben weer bij! Zag leuke nijntjes voorbijkomen, ik heb hier thuis ook 2x een nestje gehad, zo zag die van mij eruit toen ze nog lief en schattig was, 3 weken oud (bijna 4 jaar geleden, nu is ze halfblind en doodziek):
Las nog het verhaal van Jack... Kennen jullie dat filmpje dat er 2 Gelderlanders voor de kar lopen en dat er 1 ineens vandoor ging en de koetsier van de bok getrapt werd? Was een keer op Animal Planet erop geweest, staat ook op Youtube. Zoals dat trappende paard ineens vanuit het niets begon te bokken en er vandoor ging, zo ging het met Punette ook... Gevolg was dat toen ze de bocht om ging, de sulky omviel en ik met mijn hoofd tegen een paal knalde en in het prikkeldraad belandde. Mijn hoofd raakte zo'n isolator van het schrikdraad, vlak boven mijn slaap. Kwam een giga bult op. Mijn hele jas aan flarden en mijn 'nieuwe tweedehands' rijbroek ook aan flarden... Punette racete met kar achter zich aan door het land, kar op de kop. Zusje ving haar, werd meegesleurd. Kreeg haar stil, ik kwam eraan gestrompeld. Proberen het tuig los te maken, maar door kar op de kant was dat erg moeilijk. Lukte dus niet, Punette vloog er weer vandoor. Toen kregen we haar weer stil, mijn zusje had haar nog vast. Ik rende erheen, voelde mijn eigen pijn nog niet goed genoeg, en greep ook de teugel. Ik maakte snel de buitensingel los. Net op tijd. Punette had haar been door een driehoekje gestoken, het stangetje wat de lamoen omhoog houd. Ze vloog er weer vandoor, kar landt op de kop en been is los. Mijn zusje en ik allebei hangen aan de teugel en kregen haar weer stil. Ik giga snel de kar helemaal los gehaald en een eind weggesleept. Punette stond enorm te shaken. Ik het tuig allemaal losgemaakt en op de grond gemikt, een eindje van haar vandaan. Toen zagen we dat het been waarmee Punette klem zat, bloedde. Er zat een klein schaafwondje en het was een beetje dik. Ze wilde er geen gewicht op zetten. Uiteindelijk is zij er makkelijk vanaf gekomen, na een week was de kreupelheid over en het wondje was al snel dicht. Ik kwam er minder goed vanaf, had mijn been opengehaald en lag krom van spierpijn.. Mijn jas en broek mochten regelrecht de prullenbak in. De kar was er nog goed vanaf gekomen, alleen de lamoen was verbogen. Die hebben we wel weer terug kunnen buigen. Het tuig was niet kapot, gelukkig! Toen we de volgende dag de kar onder het zeil haalden om foto's te maken voor marktplaats, raakte Punette helemaal in paniek. Ze maakte dat ze wegkwam en pas aan het eind van het land draaide ze zich om om te kijken. Ze heeft een enorme trauma aan het mennen overgehouden. Een ding weten we wel, het is niet alleen door dit ongeluk dat ze er zo benauwd voor is geworden. Dit was gewoon de druppel..
haha oke Rianne, ik ben dan juist weer wel van het ontwerpen, maken kan ik ook maar dan ook zulke kleine dingetjes die jij zei. voorderest heb ik een hele lieve moeder, hahaha. allebei mijn fleece (die ik aan het maken was & mijn goeie zegmaar + mijn bodywarmer zitten inde was, is dat ook weer schoon.
& judithjuhh wat een vreselijk verhaal zeg, ik zie het helemaal voor me & ik snap dat ze er een trauma aan over heeft gehouden, heel vervelend voor je!
Wat een leuke fotos allemaal zeg, en uberschattige konijntjes ^^ . Die menbaan is wel heel gaaf, had ik maar zoiets. En Judith wat een verhaal zeg van Punette, vind het niet gek dat ze daar een trauma aan heeft overgehouden.
Oja Buckje, heb idd bij de paardendrogist gekeken maar er staat bij dat deze niet meer leverbaar is . Anders wastie ideaal geweest, dus als je nog meer adresjes weet?
Ben bezig met Troy verkeersmak maken, hij schiet helemaal in paniek van fietsers. Vooral als ze vanaf achter komen en hij probeert ze dan raak te trappen..
oh wat erg zeg : O., je zal zoiets meemaken, gelukkig is het behalve een trauma wel goed gekomen met het paardje, ik hoop dat met jou ook alles goed gaat. wanneer is het gebeurt ?
haha nog iemand met een hekel aan zijn boktnaam, Junkieee ben steeds bang dat mensen denken dat ik echt een junk ben ofzo, hoe ik er ooit op gekomen ben ???:P
haha xAylie is ook richting de penny, aangezien ik zelf Ayla heet. nja, paar jaar geleden geloof ik verzonnen aangezien iedereen me altijd Aylie noemde & de x ervoor vond ik toen leuk, was wel handig omdat die kort was.
zo, hoefde alleen mijn bodywarmer met capuchon of hoe je het schrijft ( ) op te hangen, de rest was al droog? ik heb geen idee hoe dat kan, naar mijn idee zat er geen automatische droger in onze wasmachine ofz, of ik ben gewoon heel blond.
Bliksem ziet er inderdaad lekker harig uit! (moet je niet bij mij komen kijken naar mijn naarling monster!)
Gisteren Miracle weer opgemeten, hij wordt op 23 april alweer 1 jaar. Hij meet nu op zijn schoft 90 cm en op zijn kont 95 cm. Lekker overbouwd dus! Zijn moeder, Punette, is 99 cm en zijn vader zal zo'n 93 cm hoog zijn. Hij gaat dus zeker zijn pa wel inhalen, en het zou me niks verbazen als hij zijn moeder ook nog inhaalt!
Wat en leuke foto's heb ik weer voorbij zien komen! en die met de nijntjes! echt prachtig!
nou wat een verhalen over het mennen, moet er niet aan denken omdat zelf mee te maken, het enige wat Rakker in het begin heeft gedaan is steigeren en bokken voor de wagen, maar gevaarlijker werd het gelukkig niet.
Zo miracle groeit goed! Denk dat het Aardig bij moeders in de richting komt!
Nou zo effe weer met Rakkertje mennen, heb der weer zin in