Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sappos schreef:Dinky 50 euro. Volgens mij heeft het dier geen onder maar óverbeet. Voor mij zeer zeker wel kwalijk en vandaag een lage taxering.
Suuzje11 250 euro. Meer informatie zou fijn zijn
stef schreef:Nicole288 schreef:Oke, gaan we daar voor, 1 standfoto moet lukken en hierboven beloofde al iemand dat iedereen netjes ontopic zou blijven toch?
Knutsel?
* Maximaal 2 foto's plaatsen, de rest in linkjes. 1 van je foto's moet een standfoto zijn, waarop je het paardje vanaf de zijkant helemaal kunt zien.
Niks richtlijn, regel
Nicole288 schreef:Ik ben bang dat het verplicht eisen stellen aan de foto's vooral veel offtopic posts gaat opleveren over dat iemands foto's niet goed genoeg zijn? We kunnen er wel een richtlijn van maken, dus dat je bij voorkeur een stand- en bewegingsfoto neerzet, omdat dit beter geinformeerde taxaties op kan leveren, maar dat de pony van iemand die gewone pony-in-de-wei foto's heeft ook nog steeds gewoon getaxeerd wordt, anders ga je toch mensen uitsluiten en dat is niet de bedoeling toch?
Iedereen kan dan voor zichzelf bekijken of hij genoeg met de geplaatste foto's kan en of hij die pony dus wel of niet taxeert.