Nu ga ik echt doegg!!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
FlorisSam schreef:ik wandel ook wel eens met 3 pony's tegelijk,met shets kan dat makkelijk.(behalve met die van mij)
die beestjes zijn zo sloom,boeit ze allemaal niks
3 halstertouwen in 1 hand kan zat,ik heb laatst geholpen op de markt,daar had ik er vijf tegelijk.
(moest de eigenaar helpen met pony's vlechten en rustig houden)
buster4ever schreef:allow allemaal... ik ga straks denk ik even mijn tuig op renzo gooien want nu is t compleet en dan even een foto maken...(heb nog geen foto's van renzo in ze tuig)
hier is t niet aan t dooien :'(...t is hier aan t opvriezen dus de bak is nog steeds 1 ijsbaan...erg jammer weer...
vden zit er hier ook niet in tenzij de bak in 1 keer ontdooit is maar dat zal vast niet...
me ma ligt al 3 dagen ziek thuis dus beetje huishouden doen..
en wie vroeg er hier wat over windows movie maker?? heb er ook wel beetje verstand van
DominoLiefde schreef:Ja, moet ik even wachten me moeder is in gesprek voor de trein want eline komt morgen!![]()
dravergekkie schreef:FlorisSam schreef:ik wandel ook wel eens met 3 pony's tegelijk,met shets kan dat makkelijk.(behalve met die van mij)
die beestjes zijn zo sloom,boeit ze allemaal niks
3 halstertouwen in 1 hand kan zat,ik heb laatst geholpen op de markt,daar had ik er vijf tegelijk.
(moest de eigenaar helpen met pony's vlechten en rustig houden)
Shetlanders sloom ?
Wil je dat aan 1 van die van mij komen vertellen die heeft regelmatig het temperament van een arabier