Fijn he, dat ik zo'n lieve schone pony heb die altijd graag in de modder gaat liggen rollen als baasje van te voren heeft gezegd dat niet te doen omdat de wei zo modderig is.
Er staat bijna geen gras Vandaar dat alles modder is, maar je er zegmaar niet echt in wegzakt, het wordt meer glad bij ons dan zegmaar blubberig, maar wél heul vies!
Hey Ik heb al een paar keer in dit topic gereageert, maar heb me nog nooit voorgesteld. Dus zal ik dat nu maar doen : Ik ben Rhine en ik ben 15 jaartjes jong. Ik heb natuurlijk een shetlander. Ze heet Veroniek en word bijna 6 (1 mei). We doe alles met haar!
Groetjes
Biancacoo
Geplaatst: 04-04-10 18:39
Welkom hier, Leuke pony's hoor, wat is jullie weide ook nat ! Bij ons ook al.
Had ik een heel stuk getiept, is het ineen x weg Leuke foto's zeg, Debora! Wat wordt Challenge ja een grote meid! En Tanja gaaf beestje hoor Ik ben heel erg benieuwd naar haar veulen.. Leuke foto's ladyilse Mooi kleurtje(de pony dan hea ) Dat is ook een mooie deken, Buckje. Alleen zou ik er dan 2 nodig hebben en dat is dan wel weer ruim 100 euro.. Ben benieuwd hoe je bak eruit ziet Marjo2009(is Majolein je echte naam?)
En de rest moet ik nog even bijlezen.. Met Zorian en Zardos gaat alles goed en Zorian zit behoorlijk in de rui. Zardos nog niet zo.. Verder heb ik niet echt veel bijzonders te melden. We hebben wel bijna een auto-ongeluk gehad, gelukkig zag mijn vader de auto nog net op tijd en is alles goed gegaan. Maar ondanks dat toch behoorlijk geschrokken..
Wat een k*t weer vandaag zeg maar ja toen het droog was even snel foto's gemaakt van karin En dit is er uit ontstaan hihi. De konijntjes zijn 1maand oud en het ras is Franse hangoren
weer leuke fotos allemaal, ik hoorde dat het weer morgen weer wat beter word gelukkig. morgen krijgt mijn tom als het goed is ijzers voor het eerst dus ben benieuwd ., alle nieuwe welkom !!
ben ikweer. haha nee niet van dezelfde stof, van een andere oude fleece die we in de schuur hadden liggen, veel dikker & ook minder mooi ( ) soort oud groen, maar zolang die goed bruikbaar is.
wel leuk dat je dat zelf aan het maken bent, miss dat ik dat ook wel is ga doen zelf zweet dekentjes maken, voor tom, je kan op de markt echt wel leuke fleece stof halen