Ik heb rijbroeken van de decathlon die van zichzelf al redelijk waterbestendig en warm zijn. (Zijn €15 euro een heerlijk stretchie) Als het miezert/of ze voorspellen dat het gaat regenen trek ik rainlegs en outdoorlaarzen aan, als het modderig is een regenbroek, modderklontjes belanden altijd op mn kruis en dan lijkt het alsof ik in mn broek heb gescheten
Misty toch wel behoorlijk last van de achter benen. Heb masseur al berichtje gestuurd. Als ze morgen nog zo trekt ook de dierenarts maar een belletje doen. Al rende ze wel gewoon de weide in dus twijfel nog even
Als ik buiten mende eerder in de winter laagjes laagjes laagjes
Patricia_86
Geplaatst: 04-11-18 19:11
Mandyy schreef:
Claudia, hoe is het nu met jullie?
Ik zou gisteren met mn vriend naar men indoor, maar dat werd een avondje politiebureau. We wilden even snel bij de snackbar eten en toen raakten we betrokken bij een gewapende overval.
Jeetje heftig zeg!
Linsey1998
Geplaatst: 04-11-18 19:25
Lillian ik denk dat je niet mij bedoelt. Mijn men ongeluk is 1,5 jaar geleden haha.
Hier ook even een heerlijk rondje gereden. valt me niks tegen 55 min over 10 km. Met in en uitstappen. Helaas moesten we al snel terug naar stal want het werd donker
xApple
Geplaatst: 04-11-18 20:08
Goed bezig Linsey !!
Ik had vanmorgen 7,5 kilometer in precies een uur gereden. Lekker langzaam dus Maar de Quarter van mijn vader draaft zo ontzettend langzaam
Hoi mag ik hier mee kletsen? Lijkt me een gezellige actieve groep
Ayla
Geplaatst: 05-11-18 00:10
Van mij wel Sabine, welkom
Jeetje wat vervelend Claudia.. hopelijk loopt ze snel weer helemaal goed, ze zal wel flinke spierpijn hebben
Mandy heftig wat jullie gisteravond mee hebben gemaakt Kan me goed voorstellen dat je daar flink van geschrokken bent..
Manon: ik men momenteel met een ongebroken halve kneveltrens maar heb eerder met een liverpoolstangetje en myler gemend, ben er nog niet helemaal over uit waar Sjors nou het fijnst op loopt.
Patty: 6 uur er tussen is inderdaad niets.. hopelijk kunnen ze wat schuiven. Waar start je?
Sharani: gaaf je HCA zo!
Balen dat de bontjes niet meer in de aanbieding zijn want ik had er nog wel eentje bij gewild Het liefst een zwarte maar dat durf ik niet meer aan haha.
Vrijdag een buitenritje gemaakt samen met Kirsten en Luna, de pony's scheelden eigenlijk wat te veel in schofthoogte en tempo maar Sjors heeft een goede staptraining gehad De omgeving was echt prachtig dus ik heb alsnog enorm genoten.
Gisteren een vriendin haar pony voor gereden tijdens een hartslagmeter cursus dag, heel erg leerzaam aangezien ik aardig wat informatie mee kreeg.