Wow Nathalie, dat is echt asociaal duur en makkelijk verdienen op dat weitje!!
*huil* wat betalen jullie allemaal weinig ik betaal 255... Of ik nou alleen Amadeus in de box heb of Buck erbij maakte niet uit. Daarvoor mag mijn trailer er staan, Worden ze doordeweeks binnen en buiten gezet in de middag. Krijgen ze 2x per dag flinke portie goede kwaliteit kuil/hoog achtig. 2x per dag brokken en in de zomer mogen ze indien je dat wilt op het land.. Maar ivm Buck staat ze veel op de paddock. Ik heb 2 tuigkasten en een dekenrek en mijn 2 karren staan er. We hebben een buitenbak, die is wel vrij snel nat, maar aan de overkant zit een manege die manege kan je lid van worden dan kan je daar rijden, alleen mennen mag er (nog) niet. Dus daar heb ik nog niets aan.
In het weekend moet je zelf je paardjes buitenlaten..
We hebben trouwens ook nog een stapmolen, en een longeerbak.
lobkew schreef:Ik ben benieuwd wat je he geshopt hebt Lieselot! Wbt leren: pak blaadjes ga lezen en de belangrijkste dingen als kernzinnen zeg maar haal je er uit en schrijf je op. Of de tekst arceren helpt ook.
Mijn ruitertje wilde een hoofdstel, borsttuig en beugelriemen in het bruin we hadden ook alles nog BTW vrij dus we waren voor 43 euro per persoon klaar. 
Ik heb nog steeds niks kunnen doen met de paardjes, maag staat nog steeds op springen gister met stagiere Amadeetje even los gegooid die ging flink tekeer. Buck wilde graag op stal dus die op stal gezet.