[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 12:15

Fijne vakantie gehad Frummels? Wat is je echte naam ook al weer? Ben super benieuwd naar foto's van je aanwinst {:}

Willem wordt altijd helemaal geschoren, ik heb dit voor hem:
-zweetdeken met hals
-zweetdeken zonder hals
-bucas regendeken
-rhino winterdeken halve hals 200 gr
-rhino winterdeken hele hals 400 gr
-winterdeken 300 gr
-staldeken 100 gr
-staldeken 200 gr
-waterdichte mendeken
-vliegendeken hele hals voor 'nood', in principe weinig nodig langs de kust maar vorige week een paar enorme 'dazen dagen' gehad dus dan heeft hij hem op. Liever niets in de zomer omdat hij de hele winter al met dek staat.

Jeetje Miranda het zit je écht niet mee met de hondjes..

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 12:39

Miranda: wat een pech zeg :(

Susanne: Mijn echte naam is Kymberley :)
De vakantie was heerlijk, dankjewel. Ik ben weer helemaal opgeladen en weer lekker aan het werk. Ik kan ook niet wachten om foto's van Pepper te delen!

Bedankt voor alle reacties m.b.t. de dekens! Ga in elk geval een 0 grams regendeken en zweetdeken aanschaffen en met de winter/staldekens wacht ik nog even tot het najaar en dan kijk ik even aan hoe het gaat en of hij goed vacht aanmaakt.

Mandyy

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 12:41

Frummels, hoe was je vakantie? Heerlijk terug komen met het vooruitzicht van een nieuwe aanwinst.
Vrijdag komt de monteur, maar het is niet zeker dat het daarna opgelost is.

Dekens weet ik niet eens, veel iig. :P

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 12:43

Mijn deken lijstje :+

1. 0 grams BR
2. 0 grams Bucas
3. 100 grams MHS onderdeken
4. 150 grams Bucas
5. 200 grams Nika onderdeken
6. 200 grams Amigo met hals
7. 200 grams Amigo met hals
8. 300 grams Bucas
9. 300 grams Bucas
10. 300 grams MHS onderdeken
11. 370 grams Rhino met hals
12. 370 grams Rhino met hals
13. Bucas Shamrock power
14. Bucas power cooler
15. Zweet deken zonder hals
16. Zweet deken met hals
17. Zweet uitrijdeken grijs
18. Zweet uitrijdeken grijs
19. Vliegendeken sterren
20. Vliegendeken Bucas zebra met hals

Lijstje had ik ooit voor mezelf gemaakt omdat ik niet meer wist welke dekens ik had :').

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 12:57

Mandy: het was heerlijk! Lekker uitgerust, maar kan inderdaad niet wachten tot hij er is. <3
Ik zal duimen dat je vrijdag weer warm kunt douchen..

Patty: :wow: _O- Dat snap ik ja, dat je dan niet meer weet wat je hebt, haha.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:01

Jeetje dames wat een deken verzamelingen.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:27

Haha Patty jij wint :')

Fijn dat je hebt genoten Kymberley!

Wat irritant dat het zo lang duurt Mandy.. Lekker kunnen douchen is toch wel heel belangrijk.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:29

Het speelt al sinds mei. Gelukkig is het niet constant maar wel een aantal keer per week.

Krijg sowieso een nieuwe cv maar m'n buurman moet tegelijk en hij wil niet meewerken, dus daar ligt het probleem.

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:40

Ja ik ben of mega druk of ik doe echt helemaal niks _O- tussenweg bestaat niet voor mij.

Ik heb een merkloze zweetdeken die eigenlijk net niet lekker past een 0 en 100 grams van nika een 200 grams van BR en er is nog een 340 grams onderweg valt nog aardig mee dus := maar zodra er aanbiedingen zijn bij nika of mhs... <<)

Patty wat een partijdekens zeg :=

Wat ontzettend onhandig dat je niet eens lekker op je dooie akkertje kan douchen mandy, hopelijk als de monteur is geweest weer wel!

Kymberly waar ben je naartoe geweest precies? Misschien heb ik er overheen gelezen hoor :+ soms mis je nog wel eens wat hier tijdens het spitsuur

Wormuitslag gekregen floor heeft vooral veel eitjes, spuit equest pramox meegenomen vandaag ontwormen en over een maand nog een keer ontwormen en daarna weer onderzoeken.
(Ja ik ken de werkzame stoffen en ja k weet dat je bij equest heel nauwkeurig moet doseren en gelukkig weet ik zijn gewicht dus kan ik mooi binnen de 10% lichaamsgewicht overdosering norm blijven)
Laatst bijgewerkt door Lillian__ op 11-07-17 13:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:44

Mijn deken lijstje:
Per pony:
3 zweeteken
2 0 grams amigo hero
1 buccas smartex all Rain
1 qhp fleece gevoerd regen
1 rhino wuw 0 grams
2 rhino's wug 200 grams
1 amigo hero 2 met hals 200 grams
Ieder 1 200 en 1 300 onderdeken.

En dan van Duvel nog de rhino pony plus 200 en amigo 0 grams en amigo 200 grams en buccas 300 grams die gaan naar beauty

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:45

Mandy: leuk, zo'n buurman. :')

Lillian: Hopelijk is hij snel van de eitjes af..

Patricia: ook best wat dekens!

Ik reageer wel heel veel vandaag, maar zit weer op werk en mijn waarneming is zo goed en secuur gedaan dat ik zelf eigenlijk niet zo heel veel te doen heb :=
Ook stiekem wel fijn, kan ik mentaal even inkomen, haha.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 14:09

Miranda: fijn dat het beter gaat met Spinner :) Ik hoor wel vaker dat er jeuk ontstaat bij het voeren van Metazoa/Vitalbix (geen idee door welke het komt, volgens mij eerder de Metazoa). :(:) voor alle diertjes en de portemonnee voor de dierenartsrekeningen, die zijn idd vaak pittig..

Ingrid: merk niet echt specifiek iets aan Sjors, op wedstrijd krijg ik hem alleen niet helemaal naar mijn zin aan het lopen. Thuis gaat het wel aardig en op vreemd terrein 'normaal' rijden gaat prima, vandaar een stapje terug en daarvan uit bouwen we weer lekker op. Het afgelopen jaar heeft de focus niet zo erg op Sjors gelegen en dat merk ik wel aan hem in de omgang en ook wel tijdens het werk. In de omgang was hij erg stout en in het werk ligt zijn focus af en toe overal behalve bij mij, dus daar ben ik ook veel mee bezig.

Patricia: knap span! En lekker naar het strand geweest met de pony's, leuke foto's :D

Een mooi passend hoofdstel en halster voor Nick, staat hem goed :)

Lillian: heftig joh.. kan me voorstellen dat het een emotionele ervaring was. Wel hele gave foto's en nobel werk verricht, knap hoor!

Linsey: :(:) voor Toliene, arme pony. Krijgt ze los hooi op de paddock? Wellicht dat ze daarmee zand binnen krijgt. Zand eten/likken komt vaak door een vitamine/mineralen tekort, wellicht dat de kliniek je daar wat advies over kan geven. Hopelijk wilt jouw pensionstal de nodige aanpassingen realiseren.

Kymberly: fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad en leuk dat je nieuwe aanwinst zondag komt :D

Sjors heeft:
- 2 zweetdekens
- 2 menuitrijdekens
- Rhino wug regendeken halve hals 0gr
- regendeken Pagony (reserve)
- Rhino wug halve hals 200gr
- Rhino 200gr met afneembare hals 0gr
- Horseware liner 100gr
- Horseware liner 200gr

Hij had nog een Shires 300gr met 300gr hals maat 140, maar die staat te koop (lag hem niet helemaal lekker). Verkoop er tevens nog eentje in maat 130.

Ik longeer, wandel, tut en men lekker verder :D Boef weer aan het oppakken na een aantal weekjes lekker rustig aan doen en Sjors fijn aan het trainen. Kreeg nog een aantal foto's van mijn beste vriendin die een aantal weken geleden wat foto's heeft gemaakt in het weiland. Zonder kleppen gewoon lekker rijden, hij was nog wat chubby zo vlak na zijn rugblessure. Mijn hoofd heb ik moeten doorkrassen, mijn gezichtsuitdrukking was helaas niet toonbaar :+
Afbeelding

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 14:37

Vorige week mocht ik trouwens mennen met een pony van een internationale menner, mega leerzaam :D

En afgelopen weekend heb ik gegroomd bij een vriendin en haar tweespan hengstjes op het districtkampioenschap SGMW van ons district oost, het was warm en zwaar maar ook weer erg leuk! We zijn 4e van de 12 geworden, na de dressuur en vaardigheid zaterdag stonden we eerste, maar de marathon op zondag was érg zwaar.
Afbeelding
Afbeelding

Heel lelijk trouwens zo'n bodyprotector met blote armen :')

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 14:53

Gave foto's Ayla! Vind je foto met Sjors ook erg leuk, toch jammer van je gezicht haha :(:)

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 15:25

Ayla schreef:
Lillian: heftig joh.. kan me voorstellen dat het een emotionele ervaring was. Wel hele gave foto's en nobel werk verricht, knap hoor!

Wie wat waar? ik heb niet recentelijk een enorme emotionele ervaring gehad en ook geen nobel werk verricht :Y :=
Volgens mij bedoelde je kiekenboefje hahha

Wel hele mooie foto!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 15:41

Uhhh ik bedoelde Jenny inderdaad :+ haal jullie avatars op een of andere manier vaak door elkaar en ik heb zo jouw boktnaam overgetikt haha.

Dankjewel :D

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 17:18

Hahaha is niet erg Ayla. :P Leuke foto van jou en Sjors, maar volgens mij moet je even langs de huisarts, er zitten allemaal zwarte strepen op je gezicht! :=

Wat een enorme dekenlijst Patty! _O- Dan snap ik heel goed dat je niet meer wet wat je hebt. Ik weet het niet eens meer! Ik denk: (Ik weet trouwens niks van merken)
-Twee zweetdekens, zebraprint en safariprint <3
-Regendeken 0 grams met hals
-Regendeken 0 grams zonder hals
-Regendeken 150 grams
-Winterdeken 200 grams
-Onderdeken 300 grams
-Vliegendeken van Stout!

Ik heb Donja geschoren toen het al boven 0 was dus heb nooit echt een dikkere deken nodig gehad, maar aankomende winter wil ik toch echt wel door gaan lessen. Ik heb trouwens twee mensen gevonden die mij les willen geven! Zo kan ik het bij beide even uitproberen en keuzes maken. Blij mee! :j

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 17:29

Leuk dat je les hebt gevonden en van twee mensen nog wel! Goed bezig +:)+

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 18:08

Ayla, Sjors staat er knap op! Andere foto's zijn ook leuk.

Fijn dat je een keuze hebt bij wie je kan lessen! Met de een heb je soms net meer een klik dan met de ander.

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 18:18

Ik heb twee ponys dus dan mag dat :D.
Niet dat de lijst veel kleiner was met 1 pony, maar goed :+.

Wat een leuke foto's Ayla!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 18:38

Hele leuke foto's Ayla!

Patty: haha goed excuus hoor.. ;)

Kiekeboefje: wat een luxe positie dat je kunt kiezen! Lekker even uitproberen en kijken wat bij jullie past. :)

Ik wilde eigenlijk vandaag naar Epplejeck gaan, maar was pas 17:15 thuis en hij gaat om 18:00 dicht. Normaal is het tien minuutjes met de auto, maar de snelweg stond helemaal vast, dus dat redde ik niet meer. (Moet over de snelweg helaas).

Nu dus maar het hele huis schoongemaakt (was echt enórm nodig := ) en ga nu even mijn kledingkast uitzoeken. Ik heb een heleboel kleding die ik niet meer draag dus dat ga ik allemaal weg doen. Zelfde geldt voor schoenen. Mijn stijl is heel erg veranderd en ik merk dat het alleen maar in de weg ligt, haha.

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 18:41

EJ heeft nu wel mooie aanbiedingen! Dus als je wat nodig hebt zou ik zeker even gaan.

Ik heb van het weekend even gebruik gemaakt van de 25% korting op de zomercollectie.

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 18:41

Leuke gave foto's Ayla!

Leuk dat je keuze hebt in een instructeur! Dat is wel echt luxe :)

Succes Susanne op wedstrijd straks! :j

Net bij Toliene geweest, doorspoelen is goed gegaan vandaag. Wel was ze erg sloom en duf... voelde zich duidelijk niet zo lekker. Ze kan wel zwemmen in het hooi zoveel krijgt ze :=

Niet weggaaaaaan
Afbeelding

:+
Afbeelding

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 18:51

Mooie foto van Sjors! Haha ik ook weleens niet toonbaar gezichtsuitdrukking.

Toliene kan maar net erover gluren.lief koppie zo. Kan de stal wat regelen voor haar?

Suzanne succes op de wedstrijd. Shet hem op!

Frummels pas op epplejeck is verslavend!

Vandaag alle drie weer enkel span gereden. Beauty is zo slim. Ze leerd echt heel snel.
Afbeelding

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 18:58

EJ heeft geloof ik nu een 2+1 gratis actie dus sla je slag *\o/*

Beauty is een plaatje voor de wagen! Gaat de eigenaar er zelf ook nog mee mennen?

Ahhh Toliene haar snoetje haha.