Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
), maar wat wordt er gegeven voor "een" hengst, ongeveer 8 jaar oud, niet beleerd, niet veel gewend maar wel mooi qua bouw (geen fouten in het exterieur), die zich goed laat borstelen/voeten geven/meelopen aan halster/smid...? Dus gewoon 'een hengstje voor in de weide', of voor de fanatiekeling om toch nog op te leren? 
dankje! 

Redrumfox schreef:Alizeetje: eerst zelf taxeren voordat je plaatst.

(zijn niet de recentste foto's want mijn externe schijf doet het niet dus kan niet bij de recente, sorry)
) kan er ook al op zitten (alleen klein meisje heeft er 5 minuten op gezeten zonder zadel »nogal logisch«) kan dus snel beleerd worden en leert ook erg graag
(kunstjes etc. rijden hebben wij niet geprobeerd omdat ze nog niet oud genoeg is!!)

is ook in het bezit van ons
(geen stamboek merrie) ze hebben wel allebei een andere vader, vader van janneke is moreno (geen idee of hij stamboek heeft, is ook bruin-bont) vader van harry weet ik alleen dat hij ook bruin-bont is maar is niet moreno..
)

het is ook idd geen shet 
)
)
)
Ik weet niet hoeveel deze beestjes normaal kosten, maar ik zal een beetje op de shetlandprijs blijven
Ik denk eehmm.. (papier en alle reut, prijzen, ziet er mooi uit, kheb geen idee
). Oke ik zeg maar wat: 700/800 euro
Sorry als ik dat heel erg fout heb 
)

Maar het is een pony met gebruiksaanwijzing.