Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Leoonie schreef:als een shetje een beetje leuk kan lopen is het gelijk "DE" shet van bokt.
als de eigenaren niet zo arrogant waren dan was het een ander verhaal...
geef mij rebbel maar... die eigenaren zijn niet zo van : MIJN MIJN MIJN
zo te zien hou jij het topic elke seconden van de dag bij om te tellen hoeveelste stem er nu weer bij is gekomen, nou mijn stem krijg je niet...!!!
Nikj schreef:Leoonie schreef:als een shetje een beetje leuk kan lopen is het gelijk "DE" shet van bokt.
als de eigenaren niet zo arrogant waren dan was het een ander verhaal...
geef mij rebbel maar... die eigenaren zijn niet zo van : MIJN MIJN MIJN
zo te zien hou jij het topic elke seconden van de dag bij om te tellen hoeveelste stem er nu weer bij is gekomen, nou mijn stem krijg je niet...!!!
Over welke heb je het nu?
Maaik schreef:Jeeeetje jongens! Maak toch niet overal een probleem van.
Goh ja we houden het bij. Is dat zo erg? Stoor je je eraan?
Wat heeft dat in godsnaam wel arrogantie te maken? Alsjeblieft zeg.
Leoonie schreef:ik heb het over Maaik! om de seconde zeggen hoeveel stemmen ze wel niet heeft is echt niet nodig hoor! wij kunnen ook wel tellen en lezen, daar heb je voor op school gezeten!
Maaik schreef:Jeeeetje jongens! Maak toch niet overal een probleem van.
Maaik schreef:Leoonie schreef:ik heb het over Maaik! om de seconde zeggen hoeveel stemmen ze wel niet heeft is echt niet nodig hoor! wij kunnen ook wel tellen en lezen, daar heb je voor op school gezeten!
Ik wist idd dat het over mij ging ja.
Elke seconde valt ook mee! Je komt nu gewoon jalours over als ik het eerlijk mag zeggen.
Als je je eraan stoort, kijk dan lekker niet.
Maar het is niet arrogant als je even meld hoeveel stemmen je hebt. Ben overgens niet de enige.
Maaik schreef:Nicky: Geef mij maar een dressuurshetterDaar kan ik veel meer mee hihi.
35![]()
Leoonie schreef:Maaik schreef:Jeeeetje jongens! Maak toch niet overal een probleem van.
als jij niet zo arrogant was geweest (in al je topics trouwens) had ik ook niet zo gereageerd!
het topic heet toch niet: "kijk eens hoeveel stemmen mijn pony wel niet heeft!"
schrijf lekker op een blaadje naast je computer hoeveel stemmen je al wel niet hebt, en inderdaad ik stoor mij hier aan!
zoals vele anderen!!
@ Nikj: ze komt niet alleen even kijken hoeveel stemmen haar shet heeft, maar het word er gelijk uitbundig bijgezet!
en jaloers??![]()
sorry hoor, maar ik zou ECHT niet zo'n shet willen. ik ben weg van mijn eigen shetje!