Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Kimo_ schreef:Denk niet dat je een pony kan vergelijken met een top sporter. Die traint misschien wel 6 uur op een dag. Weet natuurlijk niet hoe lang nathalie traint, maar die van mij (is dan wel bijna 9) loopt ook elke dag. Longeren/wandelen/springen/grondwerk etc. Maar dat is eigenlijk nooit langer dan een uur. De overige 23 uur heeft hij vrij. En af en toe doe ik een dagje niks met hem, maar probeer toch elke dag iets te doen. Al is t maar een half uur wandelen.zeker in de zomer maanden. Anders groeit hij dicht :p
ZELFS topsporters hebben het nodig staat er.
, heb ik nog even na te denken hoe of wat en dan met wie en of ik ook echt mee doe.
Nog even hard trainen en dan komt het wel goed.
degene waar ik heen zal gaan heeft feest en ik heb geen vervoer. Veel plezier iedereen!
Als we maar lol hebben!

Ik heb wel eens met mijn roan meegedaan in de roanklasse maar was daar ook de enige die meedeed
Ik houd je niet tegen om mee te doen maar ze zoeken echt zo'n glanzende zwarte ofzo
je valt gewoon buiten de boot maar ik vind het leuk dat mijn dochtertje met haar kan lopen op een show.
of nog gauw opgeven nu