Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dorien1 schreef:Toen ik de test liet uitvoeren lieten ze mij weten dat het wat langer ging duren omdat de test wat bijgeschaafd werd. Ik vraag me dan wel af hoe het zit met de resultaten van de paardjes voor mij... zijn die dan nog 100% betrouwbaar? Ik mag het hopen en ik ga ervan uit van wel, als universiteit kun je je goede naam hiervoor even niet op het spel gaan zetten en ik weet ook niet wat ze bijschaafden, misschien de manier waarop om tijd te winnen?
mooney schreef:Ik volg het topic al een tijdje, heb er zelf geen direct belang bij (heb geen mini's). Wat geweldig dat er een test is.
Alleen vind ik het wel zeer apart dat ik alleen maar dwergvrije pony's hoor tot nu toe. Zelfs de (voor)vader van een stam met meerdere dwergen toch? (zit zelf niet in die bloedlijnen maar dat begreep ik eruit) Dan zouden die dwergveulens dus niet van hem zijn of de test is verkeerd gegaan/vervalst.
Of ben ik nu gewoon achterdochtig en zijn er al wel dieren positief getest en wordt dit niet gemeld wat zorgt voor een scheve verhouding van de testresultaten tot nu toe. Of het probleem was minder groot dan verwacht, want hoe het werd afgeschilderd in het topic had ik al meerdere dragers verwacht.
Zilkesteyn70 schreef:Dorien1 schreef:Toen ik de test liet uitvoeren lieten ze mij weten dat het wat langer ging duren omdat de test wat bijgeschaafd werd. Ik vraag me dan wel af hoe het zit met de resultaten van de paardjes voor mij... zijn die dan nog 100% betrouwbaar? Ik mag het hopen en ik ga ervan uit van wel, als universiteit kun je je goede naam hiervoor even niet op het spel gaan zetten en ik weet ook niet wat ze bijschaafden, misschien de manier waarop om tijd te winnen?
En dat is de reden dat ik nog even wacht met testen, want hoe betrouwbaar is de test?
Zeker nu ik dan ook al zie dat de test bijgeschaafd word, vraag ik me dat echt af en dan al die paardjes die (gelukkig) vrij bevonden zijn....
Ik wacht het daarom nog heel even af tot ik zeker weet dat de test werkt