even wat informatie over mijn verzorgshetje Naam : Heidy Jaar : 20 ! Karakter : super lief,soms eigenwijs,schattig Houdt van : vreten, knuffelen,wandelen,gepoetst worden is wat minder van Heidy : ze is een beetje te dik , soms kan ze wel eens bokken maar ondanks dat allemaal hou ik super veel van haar !!
Ik geef een 8! Nu mijn poownypaard Info over mijn poowny. Naam; Jetske Leeftijd; 5 Karakter; Super braaf maar ook pittig, Leergierig, Gewoon super! Houdt van; Mennen, rijden, buitenritten, longeren met bijzet en ook zonder, vrijspringen, rollen, wassen na het werken, en van mij! Houdt niet van; Niet mogen eten, aansingelen. sorry kon het niet laten om er ook nog eentje van haar beweging te laten zien;
een 7,5, ik vind haar wel superschattig, maar vind haar iets uitstraling missen (hebben die van mij ook hoor)
dit is Sabina, ze is ongeveer 12 jaar (weten we niet zeker), is heel lief, houdt van mensen en eten mijn buurmeisje van 4 'rijdt' wel een op haar, verder wandel ik gewoon met haar. ik ben een beetje begonnen met lange teugels
wat vinden jullie van mijn Welsh romy ?! onze grootste passie is tuigloos rijden ( met name springen ) hier dan ook een foto en filmpje van :
naam : romy leeftijd : 23 ze kan goed : gras eten en springen ik doe met haar : - dressuur - springen - beetje western - beetje vrijhijdsdressuur - werken aan de lange lijnen - longeren - zwemmen - crossen