Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cta74mini schreef:Fokken kan ook voor de hobby, en ik dek met mijn eigen hengsten en voor 300 euro ga ik echt niet buiten de deur dekken want het geeft geen garantie dat er ook een top veulen uitkomt en dan heb je nog de kans dat de merrie leeg is of vergooit ed moet je weer terug. Ik vind het leuk om van mijn eigen hengst een veulentje te hebben ik hoef echt niet met de mode mee zoals de topfokkers ik ben tevreden met wat ik heb en als anderen dat geen goed spul vinden jammer dan ik vind ze wel leuk en heb er lol in. En als darrel nu wel een 1ste zou halen is hij dan wel in eens een tophengst?
jolandje schreef:NathalietjeB schreef:weet iemand of deze hengst ook nog naar de hengsten keuring komt marschwood regalo
lijkt me leuk om deze real life te zien is de vader van mijn merrietje
regalo komt wel naar de keuring, die moet voor levensgoedkeuring, kijk even op FB bij esther loves![]()
stef schreef:Te dik kan wel degelijk invloed hebben op de beweging natuurlijk. Zeg niet dat dat bij honey zo was, want die snapte ik ook nietmaar in het algemeen kan het wel degelijk invloed hebben