Ik doe misschien mee in een aangespannen rubriek als we de sulky meekrijgen. Maar puur voor de fun en ervaring want allebei behoorlijk groen :p Met de palomino merrie uit m'n profiel.
stalmilagro
Geplaatst: 25-05-12 08:28
Naar welk mail adres kan je de inschrijvingen mailen??????? Info@minipaarden.nl?
Ja esther mijn eerste doel is om Empty dragend te laten worden omdat ik daar zo graag een veulentje van wil.. En dus geen stress wil geven. Ik kan Coco wel meenemen maar die is echt dik geworden haha.. Dan heb ik nog men fewie maar die is hoogdrachtig dus dat word hem niet
Ja Esther wil haar nu niet van streek maken aangezien ze niet goed hengstig werd en nu "lijkt" ze toch echt hengstig en wil ik wel graag dat ze behoud
Coco is gewoon te vetjes nu die geniet van de lekkere wei en hooitjes en brokjes die hij krijgt dat heeft die wel verdient naar dat dieet van hem voor de HK toen Met de merrie keuring zijn we er weer bij met Empty
Ik ga met Britt rijden die hebben Tina en Huub pas beleerd. Maar heb eigenlijk te weinig gereden maar ze is super braaf. Zeg maar gerust sloom hahahaha.
Linda ik had er net nog even gebruik van gemaakt hahaha. Was het vergeten en zag toen ik in de agenda keek sh*t 29 mei. Gauw achter de computer gaan zitten en mailen