Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Maydine schreef:Leuk allemaal nieuwe hengsten voor de keuring! Ben erg benieuwd! Wij hebben 1 geschoren vandaag, de volgende is morgen aan de beurt!
Tarek is erg gaaf Moos! Ben erg benieuwd naar hem!
@jona: het is niet zo zeer een gebrek dus afgerekend zal hij er niet op worden maar wat voor score ze hem zullen geven is natuurlijk de vraag.. Ze beoordelen de bovenlijn best streng.. Hij lijkt idd nog wat overbouwd dus misschien dat het nog zal bijtrekken in de toekomst? Ik zou het ff aankijken en dan beslissen of je wel of niet naar de keuring wil gaan..
@Dustinlover: wel je nieuwe aanwinsten ff showen hier als ze kaal zijn hè?
stal_HD schreef:leuk leuk al die nieuwe hengsten.
Ik ben blij dat je komt monica. Je hebt de juiste beslissing genomen.
Ik had berrie al een tweetal weken geleden geschoren en hij ziet er nog steeds goed uit. Hopelijk kan hij zijn premie verbeteren.
stal_HD schreef:misschien wel kleur verdiepers geen idee waar je dat kunt halen. Maar een week voor de keuring gewoon nog eens scheren en dan schijnt zijn kleur mooi te zijn.
Berrie ga ik een week van te voren ook nog eens scheren.
Happinez schreef:jona schreef:Ik zit te twijfelen of hij daarop afgeschreven zou worden of gewoon slecht zou presteren.
Ik was erg benieuwd naar jullie mening hierover.
Jona, hij zal idd niet zo snel er op afgekeurd worden.
is hij nou nog een stuk overbouwd van achteren of lijkt dat zo ?