ik heb geen idee of je de foto's zo zien kunt .. ik hoop het.. het gaat hartstikke goed met binky.. heb nu een hca sulky besteld ,, kan niet wachten om samen met hem op pad te gaan..
Nee niet te zien helaas. Denk dat je een andere link moet gebruiken. Maar je kan ook in plaats van snel antwoorden, kiezen voor nieuw antwoord en dan kan je rechtstreeks van je pc uploaden.
heb ook nog filmpjes maar die staan op google plus even uitvogelen hoe ik die hier krijg aaah leuk voor je zoontje ,,zeg maar gaat heel goed met bink iedereen is dol op hem
leuk hoor.Is dat je dochtertje?? wat is ze gegroeid!!
Jessix
Geplaatst: 01-02-15 17:36
Ik heb een mini en ben 35 jaar. Hij is 73cm en echt super lief, leuk en stoer! Ik vind het net zo leuk als grote paarden. (waar ik er ook 2 van heb) In de toekomst komt er ooit nog een mini bij. Ik speel met hem in het Parelli programma en dat doet hij heel leuk.
ik heb binky straks twee jaar. ik vind ze super die mini's ik niet weer anders . en ook het karakter ,,, geweldig. plus dat hij handzaam is en ik me er alleen mee kan redden. dat is echt heel fijn .
ja dat is anna en deze foto is nog van vorig jaar inmiddels nog groter. dus rijd ze niet meer op binky .. maar even mee te mennen slaat ze niet af.
IngridM
Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-15 21:51
pipo schreef:
hihi, lekker ding die aliën.
Ja ja stuck on earth
Binky is leuk zeg ! Schattig koppie !
yashilha
Geplaatst: 18-04-15 10:36
Wat is Binky leuk!! Ik ben weer terug van weg geweest,Aimy is helaas overleden en kosten wat tijd om dat een plekje te geven Ik heb wel weer een nieuw vriendje al een poos meet Spes Geen mini shet maar een amha
En zo prettig gestoord als het maar kan. Hoop dat er weer wat leven komt in de topic
Wat rot zeg van Aimy.........hoe is ze overleden ? was het onverwachts ?
knappe nieuw vriendje heb je hoor !
yashilha
Geplaatst: 18-04-15 17:04
Na heel erg tobben kwamen ze er achter dat ze een zeer ernstig lever probleem had Nog geprobeerd met speciale medicijnen maar het mocht niet zo zijn helaas We hebben haar in laten slapen om haar verder lijden te besparen dankjewel Spes is echt een prentenboek,nooit een dag saai met hem Maar jij hebt ook een droppie ik ben gek op vosjes
Ach het leven is soms niet eerlijk,maar Spes maakt heel veel goed hoor Alf is echt een mooie pony! Vind z'n naam geweldig Spes betekend hoop vond ik wel mooi na al de ellende
Mijn vriend (40 jaar jong) heeft sinds augustus een kruising minipaard/Shetlander genaamd Leentje. Leen is bijna 90 cm hoog, bijna 3 jaar oud en zilvervos. Ze is "ingetrokken" bij mijn 2 Haflingers en mijn IJslander. Gezellige boel met Leentje erbij! We gaan haar binnenkort betuigen We zijn stapelgek op dit stoere en knappe grietje....