Ik zit aan mijn limiet van berichten en krabbels op hyves dat is tegen spam
InezFlip
Geplaatst: 18-07-11 21:49
Mensen
Waar zijn julie mee bezig, ik snap dat julie iets proberen te willen doen want somige plaatjes kunnen echt niet! Maar dit lijkt me niet de manier. Het is zo zinloos die meisjes berichtjes te sturen, hoe je ze ook schrijft hun zijn het er toch niet mee eens! Dus daar schiet je helemaal niks mee op, alleen een hoop ellende zoals dreigingen en gescheld met o.a. kanker. Het is dat julie nu de foto´s zien en er iets aan willen doen, maar er zullen vast veel ergere dingen gebeuren met welk dier dan ook wat niet op de foto staat dus dan ook niks aan gedaan wordt. Het zijn hun pony´s en schijnbaar keurt hun omgeving dit goed.
Kijk ik snap het wel, en het is ook wel leuk om een beetje met die meiden in discusie te gaan (het is dat ik moe ben maar anders deed ik ook wel mee) maargoed veel schiet je er niet mee op!
Balou_k
Geplaatst: 18-07-11 21:49
Hoi ik ben Jett En dit een berichtje van Moon omdat ze van hyves geen berichten meer mag sturen enz.
'Oke veel plezier met opscheppen... BOEIT ME NIX;) '
kwam dit topic tegen en heb smakelijk zitten lachen er om buiten dat die kids geen opvoeding hebben zijn jullie in een wat nettere manier precies het zelfde bezig met over en weer mailen en dan zie ik dat er ook nog 18+ meiden bij zitten.
sorry moest dit even kwijt ga gerust verder met waar jullie mee bezig waren en stoor je niet aan mij doe ik het verder ook niet aan jullie