zou idd best handig zijn de keuring op zondag te houden, of voor verschillende rubrieken op zaterdag een gedeelte en een deel op zondag, ik moet zaterdags mijn zaak sluiten voor de keuring, duur dagje
Twinklestar
Geplaatst: 22-08-11 16:26
Ik zou ook heel blij zijn met keuring op zondag !
Op zaterdag kan ik dus nooit vanwege het dorpshuis en de frituur. Dichtgooien kan niet, heb verplichtingen waar ik aan vast zit helaas.
ff vraagje he als me met merrie en veulen gaat moet je dan 2x veterinair doen of is het alleen voor de merrie, sorry hoor voor mijn misschien domme vragen
Ik neem wobbe trouwens ook mee zaterdag. gewoon als gezelschap voor Rafiki in de trailer. en mascotte hihi. Hij ziet er alleen niet uit, heeft al echt een enorme berenvacht.
jolandje
Geplaatst: 23-08-11 10:39
joysjuh1987 schreef:
ff vraagje he als me met merrie en veulen gaat moet je dan 2x veterinair doen of is het alleen voor de merrie, sorry hoor voor mijn misschien domme vragen
oke gelukkig nja heb vandaag belle laten scannen en helaas niet drachtig het is nog even spannend of ik mijn dienst van zaterdag kan ruilen, ik hoop het zo anders moeten we helaas volgend jaar pas gaan
jolandje
Geplaatst: 23-08-11 21:27
jammer joyce van belle , door welke hengst was ze gedekt dan?
probabeest
Geplaatst: 23-08-11 22:50
chickie mag ook mee doen inschrijving was denk ik gewoon over het hoofd gezien (kan ik me ook wel voorstellen met bijna 400 paardjes) heb d'r net bijna kaal gemaakt, beentjes doe ik morgen nog ff. had haar natuurlijk al vrij vroeg voor de show geschoren omdat ze na de eerste keer scheren in het voorjaar zo veel kleur verschil had in d'r vacht. er zat nu dus best wel een aardig dik pak weer op. keet scheer ik niet weer, die zit zo mooi in haar velletje het is natuurlijk al wel weer iets langer als met de show maar ze heeft echt zo'n volbloeden vel en ze glimt enorm ik vind het dus zo eigenlijk veel mooier als net geschoren
Volgens mij zit ik met Luna bij Keet in de rubriek, dat wordt dus weer afzien Hahaha!
Bassenqua
Geplaatst: 24-08-11 00:38
He Willemien, je hebt Moonlight toch ook mee Zaterdag ? Shappa is er ook klaar voor, na veel tegenslag ook eindelijk uit de jas,,ben niet helemaal tevreden maar het moet maar.