Oke, ja ik heb vorig jaar geprobeerd met lijnzaad olie maar omegaolie kan ik ook wel is proberen! O dus die Furminator werkt wel? Ik heb hem via stal besteld haha daar was een actie dus die komt er ook aan!
Kwam jij nog naar de HK van t NMPRS buckje? (of anderen, mag ook natuurlijk )
Ben er ff vandoor!
Puchje
Geplaatst: 01-03-10 18:34
Wat een heel onsmakelijk verhaal is, maar wat ik al wel in de drollen zag verschijnen, zijn dode horzellarfjes, die al in de darmen dood waren gegaan en zijn blijven steken na een wormspuit. Die worden door die Trias Omega dus blijkbaar afgevoerd!
Stef: wanneer is die? Lijkt me wel leuk om te gaan! Bazooka is ingeschreven bij de NSPS, weet iemand wanneer daar de HK van is?
ik geloof dat m'n verzorgpony's ook ingeschreven zijn bij het NSPS, weet dit niet zeker heb van eentje de papieren gezien maar weet het niet zeker meer.
Ik kom niet naar het NMPRS, ga m'n lidmaatschap ook opzeggen. Met een papierloos ruintje heb ik daar niet zo veel aan (zeker niet als NSPS fokker).
HK van het NSPS voor de jonge hengsten (voor goedkeuring) is begin december, voor premie is normaal januari altijd. Dit jaar is het 7, 8, 10 en 11 december voor de jonge hengsten, Benno gaat er de 11e voor .
Die van mij krijgen lijnzaadolie, zie ook mijn onderschrijft .
Kwam een pony met hele mooie voorpluk tegen! Mooie volle staarten! Steiger & blooperfoto's! Allemaal leuke/mooie dekentjes & sites om spulletjes te bestellen!