Nadeel is dat je maar blijft voeren om ze niet teveel af te laten vallen

De oudste kan ook prima de hele zomer met de merries en veulens op een volle wei lopen zonder echt vet te worden.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MarijeR schreef:Ik heb m'n hengsten nu allemaal samen lopen en die trainen zichzelf prima.
Nadeel is dat je maar blijft voeren om ze niet teveel af te laten vallen
De oudste kan ook prima de hele zomer met de merries en veulens op een volle wei lopen zonder echt vet te worden.
Kaisa schreef:Ik zal morgen ochtend eens eventjes bellen naar het NMPRS, ben nu lid (althans moet de factuur nog binnen krijgen) maar kreeg nr. 4 van vorig jaar al 2 keer. Misschien dat de laatste de HK catalogus moest zijn?
Foss schreef:Ja het trainen gaat hetzelfde als bij een groot paard, ik train mijn hengst met touwtjes dan kan ik hem goed stellen.
Zelf vind ik het super leuk om te doen zo'n kleintje mooi te laten lopen daar gebiet ik elke keer weer van.
Fietsen, ja wel opletten het heeft al een keer een voorwiel gekost maar dat was bij een ander paard van ons.
Al onze paarden lopen mee aan de fiets, zo halen wei ze op uit het weiland.
Heb ook de cataloges binnen ben nummer 54 best een goede rubriek waar hij in zit dus dat is wel leuk.
Welke nummers zijn jullie?